پوشش زنده کنفرانس WWDC 2019 در خبرنگاران مگ

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، WWDC یا کنفرانس توسعه دهندگان اپل یکی از بزرگترین رویدادهای اپل است که هر سال بیش از 5 هزار نفر از سراسر دنیا را گرد هم جمع می کند. کنفرانس WWDC 2019 در روز 3 ژوئن (13 خرداد) از ساعت 9:30 شب به وقت ایران کار خود را آغاز خواهد کرد. طبق روال همیشه خبرنگاران مگ با پخش زنده مراسم اپل همراه شما خواهد بود. در مراسم آغازین کنفرانس اپل 2019 جدیدترین پیشرفت های این کمپانی به طور هم زمان برای کاربران و توسعه دهندگان معرفی می شود.

پوشش زنده کنفرانس WWDC 2019 در خبرنگاران مگ

مراسم اپل دوشنبه 13 خرداد ساعت 21:30 به وقت ایران شروع می شود و ما در وبلاگ عینکی باهوش مگ قصد داریم به شکل زنده کنفرانس جذاب WWDC 2019 را پوشش دهیم. برای همراه شدن با وبلاگ نویسی زنده و مشاهده کردن تصاویر مراسم از شما دعوت می کنیم رأس ساعت 9:30 شب در وبلاگ عینکی باهوش مگ با ما همراه شوید.

رویدادهای اپل همیشه جذاب هستند و به احتمال زیاد WWDC 2019 هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. انتظار داریم گل سرسبد اپل در مراسم امسال معرفی iOS 13 باشد که قرار است روی گجت های قدیمی تر اپل هم به روانی پرچمداران جدید اجرا شود.

کاربران مک بوک هم با قابلیت های نسخه جدید سیستم عامل مک یعنی macOS 10.15 آشنا می شوند. اپل در کنفرانس WWDC 2018 اعلام کرده بود macOS از برخی از اپلیکیشن های آیپد پشتیبانی خواهد کرد. در کنفرانس اپل 2019 به احتمال زیاد جزئیات بیشتری را درباره این قابلیت خواهیم شنید.

معرفی سیستم عامل watchOS 6 یکی دیگر از بخش های مهم این مراسم خواهد بود. بر اساس اطلاعاتی که تا الان در دست داریم نسخه جدید سیستم عامل اپل برای اپل واچ، از اپ استور اختصاصی بهره می برد. ایعنی کاربران بدون نیاز به آیفون می توانند به صورت مستقیم اپلیکیشن ها را دانلود و نصب کنند.

پیشنهاد می کنیم تا پیش از شروع مراسم سری به لینک زیر بزنید تا بیشتر با چیزهایی که انتظار داریم در مراسم شروعین کنفرانس توسعه دهندگان اپل ببینیم آشنا شوبد.

از کنفرانس WWDC 2019 اپل چه انتظاراتی داریم؟

منبع: دیجیکالا مگ

به "پوشش زنده کنفرانس WWDC 2019 در خبرنگاران مگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشش زنده کنفرانس WWDC 2019 در خبرنگاران مگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید