چند درصد مردم موافق تداوم محدودیت های رفت وآمد هستند؟

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، نتایج نظرسنجی های اخیر مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران نشان می دهد 56 درصد مردم موافق تداوم خانه نشینی و محدودیت رفت وآمد تا از بین رفتن کرونا هستند.

چند درصد مردم موافق تداوم محدودیت های رفت وآمد هستند؟

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش به نقل از ایسنا، در راستای ارزیابی نظر مردم در مورد سیاست پیش رو برای مدیریت شیوع ویروس کرونا مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) طی یک نظرسنجی، از مردم پرسیده است: برخی می گویند خانه نشینی مردم باید آنقدر ادامه پیدا کند که بیماری از بین برود، برخی نیز می گویند زودتر باید فعالیت ها روال عادی خود را آغاز نمایند تا مردم درآمد و شغلشان را از دست ندهند، شما با کدام نظر موافقید؟

یافته های ایسپا نشان می دهد 56 درصد افراد موافقند که خانه نشینی و محدودیت رفت وآمد تا از بین رفتن کرونا ادامه داشته باشد و در مقابل 39.6 درصد موافقند با وجود شیوع کرونا فعالیت های مالی آغاز به کار نمایند و 4.4 درصد افراد نیز به این سوال پاسخ نداده اند.

این نظرسنجی به صورت تلفنی و با جامعه آماری افراد بزرگسال (بالای 18 سال) در سطح ملی و حجم نمونه 1563 در تاریخ 24 تا 27 فروردین 1399 به صورت خویش فرمایی توسط ایسپا اجرا شده است.

  • نظرسنجی درباره افزایش تنش های خانوادگی

یکی دیگر از نظرسنجی های جدید ایسپا درباره میزان تنش های خانوادگی در سایه کرونا است. در این نظرسنجی از مردم سوال شده: بین برخی از خانواده ها در زمان قرنطینه، اختلافات و دعوا و مرافعه زیاد شده است، آیا در خانواده شما هم چنین مسئله ای پیش آمده است؟

بیشتر مردم ایران یعنی 84 درصد آنها اظهار نموده اند در خانواده آنها، دعوا و مرافعه زیاد به علت خانه ماندن پیش نیامده است، اما 15.8 درصد بیان نموده اند اختلافات و دعوا و مرافعه در خانواده آنها پیش آمده است. 0.2 درصد به این سوال پاسخ ندادند.

این نظرسنجی نیز به صورت تلفنی و با جامعه آماری افراد بزرگسال (بالای 18 سال) در سطح ملی و حجم نمونه 1563 در تاریخ 24 تا 27 فروردین 1399 به صورت خویش فرمایی توسط ایسپا اجرا شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "چند درصد مردم موافق تداوم محدودیت های رفت وآمد هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند درصد مردم موافق تداوم محدودیت های رفت وآمد هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید