کامیابی نیا: پاختاکور نه، با تیم ملی ازبکستان بازی داریم، هدفمان قهرمانی در آسیا است

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش به دنبال تکرار نتایج سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا است.

کامیابی نیا: پاختاکور نه، با تیم ملی ازبکستان بازی داریم، هدفمان قهرمانی در آسیا است

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، کمال کامیابی نیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: خیلی راضی هستم و لحظه شماری می کنم تا بازی ها آغاز گردد. خودمان را برای بازی فردا آماده نموده ایم. امیدوارم نتایج سال قبل را تکرار کنیم. سال قبل به خاطر محرومیت مشکلاتی داشتیم. بعد از بازی با صنعت نفت آبادان، خوب ریکاوری کردیم. ما به نوعی با تیم ملی ازبکستان بازی داریم چون آن ها 8 ملی پوش دارند. با تمام احترام به تیم حریف ما می خواهیم 3 امتیاز را در تهران نگه داریم.

او اضافه نمود: خدا را شکر برانکو این تفکر را بین ما جا انداخته است که هدف ما قهرمانی آسیا باشد. بعد از اینکه دو سال قبل برابر الهلال حذف شدیم، با صحبت های برانکو مصمم شدیم تا سال بعدش در لیگ قهرمانان پیروز شویم. سال قبل هم به فینال آسیا راه پیدا کنیم. سال جاری هم استارت این کار زده شده است. سال جاری هم قطعا هدف ما قهرمانی است و امیدوارم با یاری باشگاه و طرفداران به آن مرحله هم برسیم و شرایط هم طوری باشد که روی تیم های ایرانی حساب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کامیابی نیا: پاختاکور نه، با تیم ملی ازبکستان بازی داریم، هدفمان قهرمانی در آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیابی نیا: پاختاکور نه، با تیم ملی ازبکستان بازی داریم، هدفمان قهرمانی در آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید