کره شمالی درآمد 2 میلیارد دلاری از حملات سایبری را رد کرد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش به نقل از رویترز، کره شاقتصادی با تکذیب بعضی ادعاها درباره حملات سایبری این کشور به بعضی بانک ها و موسسات اقتصادی و کسب 2 میلیارد دلار درآمد، آمریکا را به شایعه پراکنی متهم کرد.

کره شمالی درآمد 2 میلیارد دلاری از حملات سایبری را رد کرد

پیش از این یک موسسه آمریکایی در گزارشی کره شاقتصادی را متهم به حملات سایبری پیچیده برای به دست آوردن منابع اقتصادی نموده بود و مدعی شده بود درآمدهای کره شاقتصادی از حملات سایبری صرف برنامه موشکی و هسته ای این کشور می گردد.

کره شاقتصادی در واکنش اعلام نموده که انتشار این اخبار یک بازی کثیف است که با هدف تخریب چهره کره شاقتصادی و پیدا کردن توجیهی برای تحریم ها و فشارها علیه پیونگ یانگ انجام می گردد.

تکذیب خبر حملات سایبری از سوی کره شاقتصادی و انتقاد از آمریکا و کشورهای غربی در حالی از سوی کره شاقتصادی اظهار شده، که پیشتر نیز معاون وزارت خارجه این کشور با انتقاد از مواضع آمریکا در جریان مذاکرات، مایک پمپئو وزیرخارجه این کشور را به تنش آفرینی متهم نموده بود.

با وجود دو نشست رسمی و برگزاری دو دور مذاکره میان رهبران آمریکا و کره شاقتصادی، اما نتایج این گفتگوها همچنان مبهم است.

ترامپ همچنین در جریان آخرین دیدار غیررسمی خود با رهبر کره شاقتصادی در منطقه مرزی دو کشور اظهار امیدواری نموده بود که مذاکرات با پیونگ یانگ احیا گردد، اما سرنوشت و تداوم این مذاکرات همچنان مبهم است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کره شمالی درآمد 2 میلیارد دلاری از حملات سایبری را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی درآمد 2 میلیارد دلاری از حملات سایبری را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید