کمیسیون عمران نحوه فعالیت شرکت های حمل و نقل اینترنتی را آنالیز می نماید

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از آنالیز نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های حمل و نقل اینترنتی و هم چنین میزان آمادگی دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات در جلسه امروز این کمیسیون اطلاع داد.

کمیسیون عمران نحوه فعالیت شرکت های حمل و نقل اینترنتی را آنالیز می نماید

سید ابوالفضل موسوی بیوکی در گفت وگو با وبلاگ عینکی باهوش ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس بیان نمود: امروز دو موضوع در دستور کار کمیسیون قرار داشت. بحث اول در رابطه با نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های حمل و نقل درون شهری اینترنتی نظیر اسنپ و تپ سی بود.

وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس قانون فعلی نظارت بر حمل و نقل درون شهری بر عهده شهرداری ها است و آنها بر تاکسیرانی نظارت دارند اما جنس اسنپ و تپسی متفاوت است و آنها به وسیله اپلیکیشن خدمات حمل و نقل اینترنتی ارائه می دهند.

نماینده مردم یزد در مجلس توضیح داد: سوال اعضای کمیسیون عمران این بود که اگر اتفاقی پیش بیاید مسئول اصلی کدام وزارتخانه یا بخش است. اعضای کمیسیون از توضیحات ارائه شده قانع نشد و بنا به تشکیل کارگروهی ویژه برای آنالیز نحوه فعالیت و نظارت بر این شرکت ها تشکیل شود و از مدیران این شرکت ها و سایر بخش ها مربوطه دعوت شود تا در نهایت به یک جمع بندی برسیم.

وی در ادامه تاکید نمود: این موضوع بسیار مهم است چراکه به امنیت و آسایش مردم باز می شود. باید نظارت دقیقی اعمال شود.

موسوی در ادامه با اشاره به دستور دوم جلسه امروز کمیسیون عمران بیان نمود: در ادامه جلسه نیز موضوع اربعین با حضور مسئولان تمامی دستگاه های مربوطه آنالیز شد. در این جلسه گزارشی از میزان آمادگی دستگاه برای ارائه خدمات استماع شد. اربعین سال جاری پیش بینی می شود بیش از 3 میلیون زائر به عتبات عالیات مشرف شوند و باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی در انتها اضافه نمود: نماینده حاضر از سوی شرکت هواپیمایی نیز خاطرنشان کرد که قیمت های ثابتی بین 20 تا 30 مهر ماه به منظور سفر به کربلا مشخص شده و در صورت هرگونه تخلف و افزایش قیمت برخورد لازم صورت خواهد گرفت. بر اساس این گزارش دستگاه های اجرایی هم در داخل ایران و هم در داخل خاک عراق آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کمیسیون عمران نحوه فعالیت شرکت های حمل و نقل اینترنتی را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون عمران نحوه فعالیت شرکت های حمل و نقل اینترنتی را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید