24 نفر از کارکنان شهرداری بروجرد به کرونا مبتلا شدند

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: 24 نفر از پرسنل شهرداری بروجرد به ویروس کرونا مبتلا هستند که این تعداد حدود 5 درصد از نیروهای این دستگاه خدمات رسان شهری است.

24 نفر از کارکنان شهرداری بروجرد به کرونا مبتلا شدند

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش به نقل از ایرنا، فریبرز محسنی اضافه نمود: شهرداری به لحاظ نوع فعالیت و کثرت پرسنل در بخش های مختلف خدماتی، اداری و پسماند جزو مجموعه های امکانی است که بیشتر در معرض خطر کرونا بوده و رعایت موارد بهداشتی لازم است.

وی اعلام کرد: با توجه به ابتلای تعدادی از نیروهای شهرداری در سطوح مختلف به ویروس کرونا موضوع تعطیلی شهرداری از سوی شبکه بهداشت مطرح شده که با پیگیری های صورت گرفته با رئیس ستاد کرونا شهرستان اعلام شد طبق پروتکل الحاقی ستاد کرونا در صورتی که 15درصد نیروهای دستگاه اداری یا سازمانی به کرونا مبتلا شوند می توان دستور تعطیلی اداره را صادر کرد.

این مسئول تاکید نمود: برای همه کارکنان شهرداری تست کرونا انجام نشده و ممکن است افراد بیشتری مبتلا باشند به همین منظور فردا 9 اردیبهشت کار انجام تست کرونا از همه پرسنل شهرداری انجام می گردد که امید است جواب تست ها منفی باشد.

محسنی گفت: هم اکنون به منظور جلوگیری از انتشار هرچه بیشتر ویروس کرونا شهرداری با استفاده از طرح به کاری گیری یک سوم از نیروهای اداری، حذف استفاده از دستگاه چهره نگاری حضور و غیاب، کوتاه کردن زمان ساعت اداری و موافقت با مرخصی کارکنان کوشش دارد تا ضمن ارائه خدمات به مردم در راستای حفظ سلامت کارکنان کوشش میکنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد اضافه نمود: اجباری در ورود و خروج کارکنان نیست و اعلام شده اگر واحدی از شهرداری ضرورت حضور نیرو نیست، تعطیل گردد.

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی اضافه نمود: کار ضدعفونی مناطق شهرداری بروجرد در دستورکار قرارگرفته و به طور مرتب انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "24 نفر از کارکنان شهرداری بروجرد به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "24 نفر از کارکنان شهرداری بروجرد به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید