آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال استقلال

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، دکتر امین نوروزی در مصاحبه با سایت باشگاه استقلال درباره آخرین مصدومان این تیم گفت: علی کریمی مشکلی در ناحیه لگن و عضلات اطراف لگن خود احساس کرد که در حال کار روی این مساله هستیم. ایشان روز گذشته هم اختصاصی تمرین کرد و مشغول مداوا می باشد.

آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال استقلال

نوروزی در مورد بازیکنان دیگر نیز گفت: محسن کریمی نیز در تاریخ 26 اسفند عمل جراحی خود را انجام داد و با توجه به نوع و شدت آسیب دیدگی و همین طور عمل جراحی که داشت، نیاز به 9 تا 8 ماه طول درمان دارد. محسن از هفته گذشته دویدن کنار تیم را شروع نموده و زمان می خواهد تا تمرینات قدرتی و تعادلی خود را به خاتمه برساند. با سپری شدن این تمرینات، ایشان می تواند از 3-2 ماه دیگر کارش را به طور کامل شروع کند.

وی اضافه نمود: داریوش شجاعیان هم 28 اردیبهشت عمل جراحی رباط صلیبی خود را انجام داد و حداقل به 6 ماه زمان نیاز دارد. این بازیکن از نیمه دوم مهرماه دویدن را شروع می نماید.

نوروزی در خاتمه توضیح داد: 28 شهریور تاریخی است که 6 ماه از عمل تیموری خواهد گذشت و این بازیکن آرام آرام می تواند در صورت کسب آمادگی مطلوب و صلاحدید کادر فنی به ترکیب استقلال اضافه گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید