اجرای امور و برنامه های اجتماعی به دور از شعار زدگی دنبال گردد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، فتح الله حقیقی روز یکشنبه در جلسه نشست بانوان مدیر استان مرکزی با مشاور وزیر کشور در اراک، گفت: کارها به ویژه در حوزه اجتماعی باید دور از هرگونه گزافه گویی و شعار باشد، کارها باید به صورت عملیاتی پیش رود، مردم از قول دادن و شعار شنیدن خسته شده اند.

اجرای امور و برنامه های اجتماعی به دور از شعار زدگی دنبال گردد

وی با بیان اینکه در حوزه اجتماعی باید کارها با هدف گذاری و هدفمند پیش رود اضافه نمود: در حوزه سلامت و تغذیه 100 کانون در استان مرکزی طراحی شده که 60 کانون سلامت با حضور معاون وزیر بهداشت افتتاح شد و بقیه کانون ها نیز تا سرانجام امسال به بهره برداری می رسد.

حقیقی اعلام نمود: در حوزه معاونت سیاسی اجتماعی با تشکیل هیئت اندیشه ورز با استفاده از نخبگان و دانشگاهیان خیلی از کارها به صورت عملیاتی پیش می رود.

وی افزود: اینکه در یک نشست مصوبه های بی شمار تنظیم کنیم ولی یکی از آنها انجام و اجرایی نشود جز هدر دادن بیت المال و وقتی که مربوط به مردم است ثمره دیگری به همراه ندارد؛ باید به دنبال کارهای شدنی باشیم.

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، حقیقی در مورد موضوع تحقق قانون اعطای 30 درصد پست های مدیریتی به بانوان در استان مرکزی بیان داشت: در این مورد به دنبال کار شدنی هستیم و در مورد سند هم برنامه ریزی شده است. یعنی در گام اول با 60 اداره کل وارد مذاکره شدیم. هم اکنون برای 110 بانو، حداقل در سطح رییس گروه به بالا با دستگاه ها قرارداد منعقد شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی توضیح داد: مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هم موظف است دو هفته یکبار موارد را پیگیری و از روند کار گزارش ارائه دهد. هم اکنون 58 نفر زن برای پست های مدیریتی مصوب شده اند، که طی امسال این رقم به 110 نفر در استان می رسد.

حقیقی اعلام نمود: در حوزه استانداری مرکزی نیز هم اکنون 10 نفر زن به عنوان مدیر، معاون، مدیرکل و معاون فرمانداری منصوب شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اجرای امور و برنامه های اجتماعی به دور از شعار زدگی دنبال گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای امور و برنامه های اجتماعی به دور از شعار زدگی دنبال گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید