برانکو: گزینه قهرمانی جام حذفی نیستیم، بازی استقلال و تراکتورسازی چه ربطی به من دارد؟

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده شهر خودرو، جوابگوی اصحاب رسانه بود.

برانکو: گزینه قهرمانی جام حذفی نیستیم، بازی استقلال و تراکتورسازی چه ربطی به من دارد؟

به گزارش، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پدیده شهر خودرو بیان نمود: برنامه ها فشرده است و الان باید در جام حذفی بازی کنیم. پس از مدت زیادی اکنون گزینه قهرمانی نیستیم، زیرا جام حذفی پر از مسائل غیر قابل پیش بینی است و ممکن است که هر اتفاقی در آن رخ دهد.

او اضافه نمود: پیش از بازی با سپیدرود هم گفتم که جام حذفی پر از حوادث غیرمترقبه است و دلیلش هم این است که تیم داماش گیلان به فینال رسیده است. ما به دنبال این هستیم تا به فینال صعود کنیم و به طور قطع راه سختی خواهیم داشت. پدیده را اگر ببریم با سپاهان بازی دارم و هدف ما قهرمانی جام حذفی است.

برانکو ادامه داد: در مسابقه با پدیده به دنبال مصلحت اندیشی و حساب گری نیستیم و به جز حسین ماهینی و محمد انصاری دیگر بازیکنان سالم و سرحال هستند. مشکل کوچکی با ربیع خواه و رادوشووچ داریم که آن هم در آینده حل خواهد شد. درباره وضعیت ترابی باید بگویم هیچکس به من اطلاع نداده که او نمی تواند بازی کند.

سرمربی پرسپولیس درباره هماهنگ نبودن بازیکنان جدید تیم اظهار کرد: واقعیت این است که بازیکنان جدید زیادی داریم و یک شبه نمی توان هیچ مسئله ای را حل کرد. بعضی مربی ها معتقدند که هشت تا 10 ماه ضروری است تا یک بازیکن با تیم هماهنگ گردد و می دانیم که همه دوست دارند در عرض 10 دقیقه این اتفاق بیفتد، اما آن ها روز به روز بهتر می شوند.

او گفت: ما سپیدرود را بدون ملی پوشان بردیم. پدیده را هم خیلی قاطعانه شکست دادیم و به فولاد در اهواز باختیم، اما نباید می باختیم و در آخر استقلال خوزستان را مطمئن بردیم. شاید انتظار دارند که همه بازی ها را با اختلاف چهار - پنج گل ببریم. همین استقلال خوزستان که به طور عملی در جدول سقوط می نماید، خیلی خوب و محکم جلوی ما ظاهر شد.

برانکو درباره فشار بازی های پیش رو که به سود حریفان است، گفت: این مساله به طور قطع به ضرر ما است. ما لطمه ای به برنامه لیگ نزدیم حتی موقعی که فینال آسیا را برگزار کردیم در آن بازی حضور داشتیم و نمی دانم اگر به جام باشگاه های دنیا می رفتیم، چه اتفاقی می افتاد، اما نمی خواهم گِله کنم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اضافه نمود: هر کاری می کنیم می گویند که به ما لطف می نمایند. ما تنها تیمی هستیم که جام حذفی و بازی با پیکان در لیگ برتر را بدون ملی پوشان برگزار کردیم و مشکل زیادی خواهیم داشت، اما بازیکن و کادر خوبی داریم و از هیچ چیزی هراس نداریم.

او در مورد اظهارات بعضی از بازیکنان استقلال بعد از بازی با تراکتورسازی علیه تیم پرسپولیس اضافه نمود: در این باره حرف نمی زنم، ما با تیم پدیده بازی داریم و بازی استقلال و تراکتورسازی چه ارتباطی به من دارد و من حتی این بازی را هم ندیدم.

او درباره انتخاب شدن محسن خلیلی به عنوان مدیر جدید تیم گفت: این موضوع به سیاست گذاری باشگاه مربوط می گردد و خلیلی را تا حدی می شناسم و درباره او حرف های خوبی شنیدم. سه بار با او رو در رو شدم و به طور قطع مدیران پرسپولیس بررسی خوبی را انجام دادند، چون این پست از باشگاه کار پر مسئولیت و مهمی است. باید ارتباط خوبی بین سرپرست، کادرفنی، رسانه ها بازیکنان انجام گردد و امیدوارم قدم رو به جلویی باشد و در راستای پیشرفت باشگاه باشد. وضعیت اقتصادی تیم هم مثل همه جای دیگر خوب نیست و بیشتر از این نمی توانم چیزی بگویم.

برانکو در انتها درباره مسائل میان رادوشوویچ و باشگاه گفت: بهتر است ایرج عرب در این باره صحبت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برانکو: گزینه قهرمانی جام حذفی نیستیم، بازی استقلال و تراکتورسازی چه ربطی به من دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: گزینه قهرمانی جام حذفی نیستیم، بازی استقلال و تراکتورسازی چه ربطی به من دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید