ترامپ: جف سشنز تا زمان انتخابات میان دوره ای سرکارش باقی می ماند

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی بیان کرد که جف سشنز، دادستان کل دولتش تا ماه نوامبر در سمتش باقی خواهد ماند و در عین حال هشدار داد که اگر اف . بی. آی و وزارت دادگستری آغاز به عمل کردن به وظیفشان نکنند وارد عمل خواهد شد.

ترامپ: جف سشنز تا زمان انتخابات میان دوره ای سرکارش باقی می ماند

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای با شبکه بلومبرگ گفت، جف سشنز، دادستان کل دولتش که بارها از سوی ترامپ به دلیل کنار کشیدن از پرونده تحقیقات ارتباط ترامپ – روسیه مورد انتقاد قرار گرفته تا زمان انتخابات میان دوره ای کنگره در ماه نوامبر در سر کارش خواهد بود.

با این حال ترامپ از گفتن اینکه آیا بعد از این تاریخ سشنز را در این سمت حفظ می نماید، خودداری کرد.

ترامپ همچنین در صحبت هایی در یک تجمع در ایالت ایندیانا گفت: مقامات وزارت دادگستری و اف . بی. آی با غرض ورزی علیه جمهوری خواستار عمل می نمایند و مردم از این بابت عصبانی هستند.

ترامپ گفت: وزارت دادگستری و پلیس اف . بی. آی کشور ما در داخل خود برخوردار از انسان های فوق العاده هستند اما وزارت دادگستری و اف . بی. آی باید آغاز به عمل به وظیفه خود نموده و همین الان این کار را به صورتی درست انجام دهند.

او اضافه نمود: من می خواهم از این قضیه بیرون بمانم اما در مقطعی اگر که این موضوع به درستی حل نشود من وارد عمل خواهم شد و اگر مجبور شوم به قضیه ورود می کنم.

ترامپ در مصاحبه با بلومبرگ نیز در پاسخ به اینکه آیا در صورت صدور احضاریه از سوی رابرت مولر (بازرس تحقیق درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا) برای او به منظور رفتن به بازجویی به آن عمل خواهد نمود، گفت: خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ترامپ: جف سشنز تا زمان انتخابات میان دوره ای سرکارش باقی می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: جف سشنز تا زمان انتخابات میان دوره ای سرکارش باقی می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید