جشنواره مطبوعات یزد به صورت تمام الکترونیک برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، سهیل شریعتمداری ظهر امروز در آیین رونمایی از پوستر و شروع به کار چهارمین جشنواره منطقه ای مطبوعات محلی، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها گفت: برگزاری جشنواره از تیرماه در هیات مدیره خانه مطبوعات یزد مطرح و مکاتبات و برنامه ریزی های آن دنبال شد.

جشنواره مطبوعات یزد به صورت تمام الکترونیک برگزار می گردد

وی با بیان اینکه این جشنواره با نام جایزه ویژه فرخی یزدی برگزار می گردد ادامه داد: برای نخستین بار این جشنواره به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری یزد افزود: بر این اساس تمام آثار روی پرتالی که در معاونت مطبوعاتی وزارت کشور طراحی گردیده قرار خواهد گرفت و در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می گردد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره که با همکاری نهادها و تشکل های تخصصی صنفی برگزار می گردد را افزایش رقابت تاثیرگذار و رشد کیفی و محتوایی برشمرد و مطرح نمود: متقاضیان می توانند در رشته های سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس، طراحی و گرافیک، مصاحبه، گزارش، خبر، تیتر، طنز و بخش ویژه در این جشنواره شرکت نمایند.

شریعتمداری با بیان اینکه بخش ویژه در 8 محور برگزار می گردد افزود: نقش شخصیت های یزد در شکل گیری انقلاب اسلامی، فرخی یزدی، اخلاق رسانه ای، روزنامه نگاری مسئولانه و عملگرا، مطبوعات و شهر جهانی، چالش های پیش روی جوانان، شهروند مطلع و شهر آباد، مصرف بهینه آب، رسانه و مسئولیت اجتماعی و ترویج ورزش از محورهای بخش ویژه است.

وی ادامه داد: آثار ارسالی طبق فراخوان باید در بازه زمانی فروردین 96 تا آبان 97 منتشر گردیده باشد و مهلت ارسال آثار نیز سرانجام آبانماه معین گردیده است.

دبیر اجرایی جشنواره با بیان اینکه هر متقاضی می تواند شش اثر ارسال کند توضیح داد: در بخش ویژه بیش از سه اثر پذیرش نخواهد شد اما می توان سرمقاله، گزارش و یادداشت و مصاحبه را در بخش ویژه شرکت داد.

وی در خصوص داوری آثار نیز گفت: داوری آثار توسط دفتر مطالعات کشور انجام می گردد و پیش بینی گردیده، یک ماه و نیم کار داوری زمان ببرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جشنواره مطبوعات یزد به صورت تمام الکترونیک برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره مطبوعات یزد به صورت تمام الکترونیک برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید