روزنامه آس:دل قدوس با لالیگاست

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، روزنامه آس اسپانیا اطلاعات جدیدی درباره شرایط سامان قدوس منتشر کرد و نوشت:سامان قدوس شخصا می خواهد در لالیگا و تیم اوئسکا بازی کند.

روزنامه آس:دل قدوس با لالیگاست

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش /دوشنبه گذشته رسانه های اسپانیایی از جمله رادیو ورزش شهر اوئسکا اعلام کردند انتشار خبر توافق باشگاه اوسترشوندس با رن فرانسه برای انتقال سامان قدوس باعث آزردگی خاطر سران باشگاه اوئسکا گردیده است.این باشگاه اطمینان دارد ملی پوش ایرانی بازیکن اوئسکا است و تهدید کردند اگر قدوس ظرف روزهای آینده در اسپانیا حاضر نگردد شکایت خود را به فیفا ارجاع می دهند.

با این وجود روزنامه آس اسپانیا اطلاعات جدیدی درباره شرایط سامان قدوس منتشر کرد و نوشت:سامان قدوس شخصا می خواهد در لالیگا و تیم اوئسکا بازی کند.باشگاه اوئسکا هنوز بر این عقیده است که این بازیکن برای آنها به میدان خواهد رفت و روی قراردادی امضا گردیده با سامان قدوس حساب نموده اند. قراردادی که سامان قدوس در سفر یک روزه هفته گذشته به اسپانیا با باشگاه اوئسکا منعقد کرد. از سویی باشگاه اوسترشوندس سوئد برای این مسئله جنجالی راه حلی را برای تیم اسپانیایی متصور است. سامان قدوس به تیم اوئسکا می پیوندد، خسارت مالی گرفتن خواهند کرد یا به فیفا شکایت می نمایند.

پاتریک اسجو، مدیررسانه ای اوسترشوندس هم در این باره به سایت فوتبالس کانالن گفت:در این شرایط ما هیچ تحلیلی ارائه نمی کنیم.کسانی هستند که این نظریه ها را پاک می نمایند.هر کسی که یکشنبه گذشته دید سامان قدوس در چه تیمی بازی کرد می داند او به چه تیمی تعلق دارد.این همه چیزی است که می توانیم بگوییم.هیچ توافقی میان باشگاه اوسترشوندس با اوئسکا اسپانیا وجود ندارد.

وی اضافه نمود:امیدواریم در روزهای آینده شرایط سامان قدوس روشن گردد.او اگر بازیکن تیم اوسترشوندس نیست چطور یکشنبه شب گذشته در لیگ برتر سوئد به میدان رفت.سامان قدوس به ما تعلق دارد و با هیچ تیم دیگری قراردادی امضا ننموده است.

مدیر رسانه ای اوسترشوندس در واکنش به اخبار منتشره درباره مکاتبه با اوئسکا جهت حل وفصل پرونده انتقال قدوس هم گفت:هیچ چیزی نمی دانم. فقط می دانم هیچ قراردادی میان ما وجود ندارد.

منبع: iran-varzeshi.com

به "روزنامه آس:دل قدوس با لالیگاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه آس:دل قدوس با لالیگاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید