شفر: نوشته های صفحه های مجازی برای تضعیف استقلال در دربی است

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، وینفرد شفر در انتها تمرینات امروز چهارشنبه تیم فوتبال استقلال در جمع بازیکنان این تیم گفت: تشکر می کنم از جناب آقای فتحی سرپرست باشگاه استقلال که امروز در کنار ما حاضر شدند. این مهم است که قبل از بازی با السد انگار زمین خورده بودیم ولی الان بلند گردیده ایم. این انرژی و قدرتی که مقابل السد در قطر ارائه دادیم را باید همیشه نگه داریم. باید روی اشتباهاتمان کار کنیم.

شفر: نوشته های صفحه های مجازی برای تضعیف استقلال در دربی است

وی با تاکید بر اینکه ما همه یک تیم هستیم، اظهار داشت: باید با هم بجنگیم. نظم، نظم و نظم در تیم ما شماره یک است. بازیکنی که نظم نداشته باشد از تیم ما کنار گذاشته می گردد و فرقی هم ندارد که بازیکن با تجربه ای باشد یا بازیکن جوان ما محسوب گردد. همیشه باید تمریناتمان همان چیزی باشد که در قطر بود و بازی مان هم همان نمایش باشد. استقلال واقعی این بود.

این مربی با بیان اینکه همانطور که آقای فتحی گفت، کاری نداشته باشید که در فضای مجازی چه چیزی نوشته اند، اظهار داشت: آن کسانی که آن حرف ها را می زنند به دنبال این هستند که ما را برای دربی ضعیف نمایند. کسی نمی تواند ما را متوقف کند اگر ما همه باهم باشیم.

شفر اضافه نمود: هیچ بازیکنی که روی نیمکت می نشیند، حق ندارد با صورت ناراحت روی نیمکت باشد. همه بازیکنان حتی نیمکت نشینان هم باید بجنگند برای کل تیم؛ بهترین مهاجم لیورپول روز گذشته وارد زمین شد و این تیم پیروز شد. کسی نگفت چرا او روی نیمکت بوده و همه گفتند تیمشان برنده گردیده است. همه باید روی خودشان کار نمایند تا بهتر شوند. دوباره می گویم که هیچکس بخاطر مطالب فضای مجازی به ترکیب نمی آید و از ترکیب خارج نمی گردد. مثلا وقتی قائدی بازی می نماید و عوض می گردد، کسی نمی تواند بگوید چرا بازی کرد یا بازی نکرد. این مطالبی که در فضای مجازی مطرح می گردد اصلا مهم نیست.

سرمربی استقلال در انتها گفت: در بازی با نساجی باید با همین قدرت به میدان برویم و پیروز شویم. باید ببریم. مهم این است که آقای فتحی به عنوان نفر اول باشگاه پشت شما هستند و به بقیه حرف ها توجهی نکنید چون شایعات زیاد هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شفر: نوشته های صفحه های مجازی برای تضعیف استقلال در دربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: نوشته های صفحه های مجازی برای تضعیف استقلال در دربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید