فرهنگ سازی ورزش در بین دانش آموزان مورد توجه بیشتر قرار گیرد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، عباسعلی اکبری پیش از ظهر دوشنبه در جمع مدیران ورزشی چهارمحال و بختیاری سلامت عمومی جامعه، چاقی، عدم تحرک لازم به خصوص در بین دانش آموزان را نگران کننده عنوان نمود و گفت: آموزش و پرورش در زمینه نهادینه کردن ورزش در بین دانش آموزان سهم بزرگی دارد که در سیاست های کلان کشور و تحقق شعار ورزش برای همه باید مورد توجه قرار گیرد.

فرهنگ سازی ورزش در بین دانش آموزان مورد توجه بیشتر قرار گیرد

مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی در ادامه گفت: هر چند طی دو سال گذشته وضعیت اعتبارات حوزه ورزش های همگانی افزایش قابل توجه داشته است و همچنان امیدواریم این روند ادامه دار باشد.

توسعه ورزش نیازمند ورود بخش خصوصی است

به گفته اکبری، اعتبارات 0.27 از محل 9 درصد از مالیات بر ارزش افزوده یاری شایانی به توسعه ورزش همگانی در مناطق مختلف در کشوراست.

مدیر کل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تغییر مبلمان شهری در راستای دسترسی بهتر مردم به ورزش، نقش شهرداری ها را در توسعه ورزش شهروندی گسترده دانست.

اکبری در ادامه گفت: تغییر شعار ورزش همگانی به شعار ورزش برای همه موجب ایجاد تفکر سالم در ورزش شهروندی و روستایی جامعه می گردد که در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.

مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به تنوع قومیت ها و تفکرات در کشور اشاره نمود و اعلام کرد: باید در بخش برای تسعه ورزش برنامه ریزی گردد.

وی اعلام کرد: چهارمحال و بختیاری یکی از استان های پر ظرفیت در بخش ورزش است که باید زمینه توسعه بیشتر ورزش را در این استان فراهم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرهنگ سازی ورزش در بین دانش آموزان مورد توجه بیشتر قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگ سازی ورزش در بین دانش آموزان مورد توجه بیشتر قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید