لیورپول به ماه عسل امری انتها داد ، همان آرسنال همیشگی!

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، فیرمینو که این فصل نتوانسته بود عملکرد قبلی را تکرار کند، با هت تریک مقابل آرسنال ستاره بازی بود.

لیورپول به ماه عسل امری انتها داد ، همان آرسنال همیشگی!

لیورپول به ماه عسل امری انتها داد ، همان آرسنال همیشگی!

آرسنال در آنفیلد سنگین ترین شکست دوران اونای امری را متحمل شد و مقابل لیورپول، صدرنشین بی شکست لیگ برتر 5 بر یک باخت. این باخت تحقیرآمیز به معنی اولین بحران جدی مربی اسپانیایی روی نیمکت آرسنال است و انتظار می رود تمجیدات آغاز فصل جایش را به نقدها تند و تیز رسانه ها و طرفداران بدهد. آرسنال فصل گذشته با ونگر در این استادیوم 4 بر صفر باخته بود و این شکست نشان می دهد هنوز مسائل دفاعی تیم حل نشده. لیورپول هم با این برد توانست فاصله اش با منچسترسیتی را به 10 امتیاز برساند (با یک بازی بیشتر) و پنجشنبه با روحیه بالایی به استادیوم اتحاد خواهد رفت با تیم گواردیولا روبرو گردد.

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 11 توسط مایتلند نایلز به گل رسید، ولی ضعف دفاعی تیم خیلی زود آشکار شد و فیرمینو در پنج دقیقه بعدی توانست دو بار دروازه میهامن را باز کند. در دقیقه 32 یک آفسایدگیری اشتباه از خط دفاع آرسنال این بار مانه را در موقعیت گل قرار داد و او گل سوم لیورپول را زد. قبل از انتها نیمه اول نوبت صلاح بود که یک پنالتی بگیرد و خودش آن را به گل چهارم تبدیل کرد. آرسنال پس از تساوی بازی رفت با لیورپول امیدوارانه به آنفیلد رفته بود، ولی پرسینگ و حملات سریع میزبان در همان نیمه اول کار را تمام کرد.

نیمه دوم آرامتر بود، ولی در دقیقه 65 یک خطای مبتدیانه از کولاسیناچ لیورپول را به یک پنالتی دیگر رساند که فیرمینو به گل پنجم تبدیل کرد. لیورپول با این برد 54 امتیازی شد و با تاتنهام، تیم دوم جدول 9 امتیاز فاصله دارد. تیم پوچتینو ساعتی قبل از این بازی در خانه متحمل شکست غیرمنتظره سه بر یک مقابل ولورهمپتون شد. منچسترسیتی یکشنبه فرصت دارد در صورت پیروزی در خانه ساوتهمپتون به رده دوم برگردد و فاصله با لیورپول را به هفت امتیاز برساند. -

منبع: ایران ورزشی

به "لیورپول به ماه عسل امری انتها داد ، همان آرسنال همیشگی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول به ماه عسل امری انتها داد ، همان آرسنال همیشگی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید