مدیر تیم پرسپولیس: سپیدرود همه روزنه ها را بسته بود

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، مصطفی قنبرپور مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تیم فوتبال سپیدرود در دیدار مقابل پرسپولیس، همه روزنه ها را بسته بود.

مدیر تیم پرسپولیس: سپیدرود همه روزنه ها را بسته بود

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عینکی باهوش، مصطفی قنبرپور پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت گفت: ما پله به پله جلو می رویم. می دانستیم سپیدرود خیلی بسته بازی می نماید و تا دقایق آخر، همه روزنه ها را بسته بود. رسیدن به دروازه این تیم سخت بود. بخت و اقبال یار سپیدرود بود و ما چند فرصت خوب را هم روی شوت و سانتر از جناحین از دست دادیم. خوشحالیم پاداش صبر و حوصله ای را که بازیکنان به خرج دادند، گرفتیم.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه پرسپولیس هم مانند استقلال در دربی برگشت به اختصاص 50 درصد از استادیوم آزادی به تماشاگران استقلال رضایت می دهد یا خیر، گفت: این را در جلسه ای که با گرشاسبی خواهیم داشت، آنالیز می کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار روز پنجشنبه این تیم مقابل استقلال توضیح داد: دربی یک بازی سخت است و برانکو برای این مسابقه، تمرینات بهتری در نظر دارد. امیدوارم بازی خیلی خوب و قابل قبولی همانند دیدار مقابل الدحیل و سپیدرود ارائه کنیم و مقابل حریف خیلی خوب مان یعنی استقلال نتیجه بگیریم.

قنبرپور در این باره که گفته می گردد روابط خوبی میان او و برانکو ایوانکوویچ وجود ندارد، اظهار داشت: این حرف و حدیث ها همیشه وجود دارد. امیدوارم این حاشیه ها به باشگاه پرسپولیس ضربه نزند، چون پرسپولیس از همه چیز مهم تر است. این مسائل سبب ایجاد تنش می گردد. من و برانکو چهار سال است که با هم کار می کنیم و زمانی که من دستیار او بودم و نیز در زمانی که مدیر تیم شدم، مسئله ای با هم نداشته و نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مدیر تیم پرسپولیس: سپیدرود همه روزنه ها را بسته بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر تیم پرسپولیس: سپیدرود همه روزنه ها را بسته بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید