مرکز آموزش بین کارگاهی هتل بین المللی قم افتتاح شد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، مرکز آموزش بین کارگاهی هتل بین المللی قم با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افتتاح شد.

مرکز آموزش بین کارگاهی هتل بین المللی قم افتتاح شد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی، مدیرکل میراث فرهنگی روز گذشته 17 مهر 97 این استان در آیین افتتاحیه مرکز آموزش بین کارگاهی هتل بین المللی قم گفت: این مرکز به منظور گسترش تامین نیرو انـسانی ماهر مورد احتیاج تاسیسات گردشگری ایجاد می گردد که با نظـارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فعالیت می نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم ادامه داد: توسعه و رقابت در صنعت گردشگری در دنیا به حدی است نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت، آموزش برای کسب مهارت، ارتقاء دانش و افرایش توانمنـدی ها از جملـه اصـولی اسـت کـه غفلت از این اصول ضربات جبران ناپذیری به صنعت گردشگری وارد خواهد سـاخت.

حمید یزدانی اضافه نمود: در رقابت دنیای برای جذب گردشگران، نیروی انسانی آموزش دیده از جمله ضرورتهای توسعه گردشگری است.

او با بیان این که فعالیت در حوزه گردشگری صرفاً داشتن تأسیسات ساختمانی نیست خاطر نشان کرد: تشریفات و آموزش مفاهیمی مانند برخورد با مشتری و ارائه خدمات مطلوب باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

یزدانی با اظهار خرسندی از افتتاح این مرکز آموزشی اظهار کرد: سیاست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حمایت از هر اقدام مثبتی است که موجب تقویت صنعت گردشگری خواهد شد.

منبع: میراث آریا

به "مرکز آموزش بین کارگاهی هتل بین المللی قم افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز آموزش بین کارگاهی هتل بین المللی قم افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید