نشست تخصصی امکان سنجی گردشگری پایدار دماوند در نیاوران برگزار شد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، دومین نشست تخصصی رویداد فرهنگی، ورزشی و گردشگری دماوند2018 با موضوع بررسی امکان گردشگری پایدار و حفاظت از محیط‌زیست دماوند صبح روز شنبه 30 تیرماه در مجموعه نیاوران برگزار شد.

نشست تخصصی امکان سنجی گردشگری پایدار دماوند در نیاوران برگزار شد

به‌گزارش وبلاگ عینکی باهوش به‌نقل از روابط‌عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، این نشست تخصصی با حضور الکساندر ریگر وزیر مختار، معاون سفیر و مدیر انجمن فرهنگی سفارت اتریش در تهران، کورت لاگر نماینده بخش میراث فرهنگی و گردشگری یونسکو، افسانه پورجم از دانشگاه علم و فرهنگ و دیگر کارشناسان در این مجموعه برگزار شد.

اهم مباحث مطرح‌شده در این نشست پیرامون اهمیت کاندیدا شدن کوه دماوند به عنوان یک میراث جهانی، اشتیاق کوهنوردان برای مشارکت در توسعه منطقه ای پایدار گردشگری کوهستان و ارائه راهکارهایی جهت توسعه اکوتوریسم در ایران بود.

رویداد فرهنگی، ورزشی و گردشگری دماوند2018 با همکاری انجمن فرهنگی سفارت اتریش در تهران، فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران و سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌مناسبت یکصد و شصتمین سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و اتریش و شصتمین سال روابط فرهنگی این دو کشور و همچنین یکصد و هفتاد و پنجمین سالگرد صعود تئودور کوچی کوهنورد گیاه شناس اتریشی به قله دماوند در مجموعه نیاوران در حال برگزاری است.

منبع: chtn.ir

به "نشست تخصصی امکان سنجی گردشگری پایدار دماوند در نیاوران برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تخصصی امکان سنجی گردشگری پایدار دماوند در نیاوران برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید