پرداخت عوارض شهرداری سرعت اجرای پروژه های عمرانی را افزایش می دهد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، رضا خیاط زاده در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: منطقه یک شهر کرمان در شش ماهه اول سال جاری، 15 میلیارد و 700 میلیون تومان درآمد داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نزدیک به 200 درصد افزایش داشته است.

پرداخت عوارض شهرداری سرعت اجرای پروژه های عمرانی را افزایش می دهد

وی با اشاره به اینکه برای افزایش درآمد منطقه، کمیته درآمدی (به صورت ماهیانه) در منطقه تشکیل شده است، اضافه نمود: در این کمیته تمامی پرونده های مربوط به صدور پروانه، تفکیک ملک و تخلفات ساختمانی، آنالیز و مورد تصمیم و حکم نهایی نهاده شد.

شهردار منطقه یک کرمان با تاکید بر اینکه عوامل یاد شده نقش موثری در افزایش درآمد این منطقه داشته است، گفت: در شش ماهه اول سال جاری در حوزه تفکیک بهتر عمل شد و به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.

خیاط زاده با اشاره به اینکه ارگان ها و نهادهایی که به شهرداری بدهکار هستند، شناسایی و میزان بدهی آنها معین شده است، ادامه داد: میزان مطالبات تعدادی از ادارات از جمله آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و علوم پزشکی اعلام و برای وصول آنها اقدامات لازم صورت گرفته است.

شهردار منطقه یک کرمان ضمن تشکر از اعتماد و همکاری شهروندان با شهرداری، از شهروندان خواست با پرداخت به موقع عوارض، شهرداری را در سرعت بخشیدن در اجرای پروژه های عمرانی کمک نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرداخت عوارض شهرداری سرعت اجرای پروژه های عمرانی را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت عوارض شهرداری سرعت اجرای پروژه های عمرانی را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید