آثار تراش سنگ های قیمتی به نمایش درمی آید

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش به نقل از روابط عمومی معاونت میراث فرهنگی، اداره کل توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی کشور در راستای برنامه های ترویجی خود مجموعه ای از آثار تراش سنگ های قیمتی محمد نگینی که در فرم های و طرح های مختلف ساخته شده و تنوع قابل ملاحظه ای را در معرض دید علاقمندان قرار داده است. هدف از این نمایشگاه معرفی ظرفیت های سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در عرصه صنایع دستی ایران و نیز نمایش تنوع پذیری در خلق این آثار می باشد.

آثار تراش سنگ های قیمتی به نمایش درمی آید

محمد نگینی از هنرمندان پیشکسوت تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی است که دارای درجه یک هنری ر این زمینه می باشد و تا کنون در نمایشگاه ها متعددی در نقاط مختلف جهان حضور داشته و جلوه هایی ناب از هنر بومی و اصیل ایران را به نمایش گذاشته است.

وی تا کنون به عنوان هنرمند منتخب جشنواره جاده ابریشم (سال 2000 و 2004) شناخته شد و دو دیپلم افتخار از هیات علمی جامع مخترعین و مبتکرین و لوح ویژه بنیاد نخبگان از دیگر افتخارات این هنرمند پیشکوست کشورمان است.

لازم به ذکر است این مجموعه نفیس از سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی از تاریخ 7 تا 11 شهریورماه 1394 در محل ساختمان شماره یک سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار است و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 9 الی 16 از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آثار تراش سنگ های قیمتی به نمایش درمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار تراش سنگ های قیمتی به نمایش درمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید