آلومینیوم اراک 1 ، استقلال 1؛ توقف میزبان مقابل آبی های خوش شانس!

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، خبرگزاری خبرنگاران- فرایند پیروزی شاگردان فرهاد مجیدی متوقف شد.

آلومینیوم اراک 1 ، استقلال 1؛ توقف میزبان مقابل آبی های خوش شانس!

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، آلومینیوم و استقلال به مصاف رفتند و این بازی با نتیجه مساوی به خاتمه رسید. استقلال در این بازی با یک ضربه پنالتی پیش افتاد اما در دقایق خاتمهی با گل میثم مجیدی، پیروزی را از دست داد. آبی ها به جز پنالتی در این ملاقات موقعیتی نداشتند و تا دقایق خاتمهی هم در لاک دفاعی فرو رفته بودند اما در دقیقه آخر خاتمه این پیروزی از دست رفت.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، جعفر سلمانی (از دقیقه 78 جعفر سلمانی)، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، امیرحسین حسین زاده (از دقیقه 86 ارسلان مطهری)، کوین یامگا، آرمان رمضانی (از دقیقه 46 آرش رضاوند) و رودی ژستد

سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا وبلاگ عینکی باهوشکیا، مصطفی احمدی (از دقیقه 83 میثم مجیدی)، محمود قائدرحمتی، امیر نوری (از دقیقه 46 امیر هوشمند)، اسماعیل شریفات، محمد علی نژاد (از دقیقه 74 امید سینک) و نیما درودی

سرمربی آلومینیوم اراک: رسول خطیبی

نیمه نخست ملاقات استقلال و آلومینیوم برخلاف انتظارها، سرد و کم موقعیت بود و تنها نکته شاخص مسابقه، اعتراضات شدید به تصمیمات داوری بود. در دقیقه 12 دفع توپ قائدرحمتی به دست شریفات برخورد کرد و اشکان خورشیدی نیز در سوت خود دمید و یک خطای پنالتی به سود آبی پوشان گفت. این تصمیم خورشیدی اعتراضات شدید اراکی ها را در پی داشت و بازی دچار 6 دقیقه وقفه شد که البته در این میان پورحمیدی خودش را روی زمین انداخت و قصد نداشت درون دروازه بایستد که داور بازی نیز یک کارت زرد را به او نشان داد.

خاتمه کوین یامگا در دقیقه 18 ضربه اش را به سمت دروازه زد که با وجود تشخیص درست پورحمیدی، او توانست دروازه آلومینیوم را باز کند و استقلال را پیش بیندازد. در ادامه کوشش اراکی ها برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود تا اینکه در دقیقه 45 پاس فوق العاده امیر نوری پشت مدافعین استقلال به شریفات رسید و او در مصافی تک به تک با سیدحسین حسینی نهاده شد ولی سنگربان آبی پوشان به زیبایی توانست این موقعیت را از شریفات بگیرد و بازی در نیمه نخست با فزونی یک بر صفر استقلال به خاتمه رسید.

در نیمه دوم بازی بسیار پربرخورد و پرحاشیه دنبال شد و اشکان خورشیدی بارها دست به جیب شد و به بازیکنان و نیمکت نشینان کارت زرد نشان داد. در این نیمه بازی کاملا در اختیار آلومینیوم بود و شاگردان خطیبی چندین موقعیت را به روی دروازه حسینی خلق کردند که در رسیدن به گل ناکام بودند. از جمله این فرصت ها می توان به ارسال دقیق شریفات به روی دروازه به قائدرحمتی رسید ولی ضربه سر این بازیکن درست به جایی رفت که حسینی حضور داشت و سنگربان آبی های این توپ را مهار کرد.

در دقایق خاتمهی فشار آلومینیوم برای زدن گل تساوی افزایش یافت ولی توپ های این تیم راهی به درون دروازه پیدا نکرد تا اینکه بالاخره میثم مجیدی روی یک توپ مرده و در دقیقه 92 توانست با شوتی دقیق به گوشه دروازه، گل تساوی تیمش را به ثمر برساند و استقلال برای دومین بار در این فصل در ثانیه های خاتمهی پیروزی را از دست بدهد. استقلال با این تساوی همچنان صدرنشین باقی ماند و آلومینیوم نیز با این یک امتیاز و به علت پیروزی مس رفسنجان، به رتبه پنجم جدول رده بندی سقوط کرد.

توضیح گل ها:

آلومینیوم صفر - استقلال یک (دقیقه 18: کوین یامگا): دفع توپ قائدرحمتی مدافع آلومینیوم اراک به دست بازیکن هم تیمی آنها یعنی اسماعیل شریفات برخورد کرد و اشکان خورشیدی داور مسابقه خطای هند پنالتی را به سود آبی پوشان گفت. کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال پشت این توپ ایستاد و توپ را با وجود تشخیص درست پورحمیدی وارد دروازه آلومینیوم کرد تا آبی پوشان یک بر صفر پیش بیفتند.

آلومینیوم یک - استقلال یک (دقیقه 90+2: میثم مجیدی): یک پاس پشت محوطه جریمه به میثم مجیدی رسید و این بازیکن پس از چالش بر سر توپ با عارف آقاسی، ضربه اش را به سمت دروازه زد که شوت دقیق او به گوشه دروازه رفت و حسینی نیز قادر به مهار توپ نبود و بازی به تساوی کشیده شد تا استقلال باز هم در آخرین ثانیه ها پیروزی را از دست بدهد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آلومینیوم اراک 1 ، استقلال 1؛ توقف میزبان مقابل آبی های خوش شانس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلومینیوم اراک 1 ، استقلال 1؛ توقف میزبان مقابل آبی های خوش شانس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید