آماده باش مدیریت شهری شیراز برای مواجهه با بارندگی

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، خبرنگاران/فارس سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز اعلام نمود که شهرداری این کلانشهر برای مواجهه با بارندگی یکشنبه 12 دی ماه در آماده باش کامل است.

آماده باش مدیریت شهری شیراز برای مواجهه با بارندگی

حمید کشتکار شامگاه شنبه 11 دی در گفت وگو با وبلاگ عینکی باهوش اعلام کرد: نیروهای حوزه های مختلف شهرداری و تجهیزات، امکانات و ماشین آلات تا خاتمه بارندگی در آماده باش و در مکان های تعیین شده مستقر هستند.

او در مورد آمادگی شهرداری برای مواجهه با برف احتمالی در غرب شیراز گفت: تجهیزات و ماشین آلات برف روبی و برف تکانی مهیا است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز ادامه داد: نیروهای سازمان مدیریت پسماند و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز نیز به تجهیزات برف روبی و برف تکانی مجهز هستند و به یاری منطقه ها یازده گانه می آیند.

کشتکار اضافه نمود: سامانه ارتباطات مردمی شهرداری شیراز با شماره تماس 137 به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی است.

او ادامه داد: مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز نیز به وسیله دوربین های نظارت تصویری، سطح شهر را رصد و مشکلاتی همانند آبگرفتگی را به سرعت به حوزه مربوطه انتقال می دهد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شیراز ضمن اعلام هشدارهایی برای افزایش ایمنی مردم هنگام بارندگی اضافه نمود: شهروندان از هرگونه تجمع و تردد و پارک خودرو در حریم رودخانه ها و تقاط حادثه خیز خودداری نمایند.

کشتکار گفت: مجموعه این اقدامات و هشدارها در راستای گذر از بارندگی پیش رو بدون حادثه برای شهروندان و شهر است .

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آماده باش مدیریت شهری شیراز برای مواجهه با بارندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش مدیریت شهری شیراز برای مواجهه با بارندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید