اسنپدراگون 898 احتمالا 9 آذر معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، کوالکام به تازگی با انتشار یک پوستر در سایت خود اعلام نموده که رویداد Tech Summit از 30 نوامبر تا 2 دسامبر (9 تا 11 آذر) برگزار می گردد. در این پوستر شاهد یک قایق هستیم که با حرکت خود در آب نماد بی نهایت را ترسیم نموده و به غیر از یک شعار مبهم، در این پوستر هیچ اطلاعاتی درباره اسنپدراگون 898 دیده نمی گردد.

اسنپدراگون 898 احتمالا 9 آذر معرفی می گردد

در این بین، طی ماه های گذشته گزارش ها و شایعه های زیادی درباره جدیدترین چیپست پرچم دار کوالکام منتشر شده است. حتی چند روز قبل اعلام شد که شیائومی 12 اولین گوشی مجهز به این تراشه خواهد بود. با توجه به اینکه در چنین رویدادهایی معمولا سخنرانی ها و مراسم های کلیدی در همان روز اول برگزار می شوند، بنابراین به احتمال زیاد در تاریخ 9 آذر شاهد رونمایی از اسنپدراگون 898 خواهیم بود. اگر هم به هر دلیلی در این تاریخ این کار انجام نشود، تا 11 آذر این تراشه معرفی خواهد شد.

روی هم رفته بخش زیادی از جزئیات این تراشه فاش شده است. به عنوان مثال می دانیم که هسته اصلی مبتنی بر معماری Cortex-X2 است و سرعت 3.0 گیگاهرتز ارائه می نماید. بعلاوه باید به بهره گیری از 3 هسته پردازشی Cortex-A710 با سرعت 2.5 گیگاهرتز و 4 هسته کم مصرف Cortex-A510 با سرعت 1.79 گیگاهرتز اشاره کنیم.

قرار است Adreno 730 به عنوان پردازنده گرافیکی اسنپدراگون 898 انجام وظیفه کند که به لطف بهبود در معماری و استفاده از فناوری ساخت 4 نانومتری، حدود 20 درصد عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی ارائه می نماید. در نهایت نباید وجود مودم X65 5G را از قلم بیندازیم که حداقل بر روی کاغذ، حداکثر سرعت دانلود 10 گیگابیت در ثانیه را امکان پذیر می نماید.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "اسنپدراگون 898 احتمالا 9 آذر معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسنپدراگون 898 احتمالا 9 آذر معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید