اصلی شدن 240 کیلومتر از راه های فرعی استان زنجان

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، مسعود بیات منش شامگاه سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، به پروژه های نیمه تمام در حوزه راه اشاره نمود و اضافه کرد: همه راه های استان زنجان از سطح سرویس ترافیک درجه یک برخوردار است.

اصلی شدن 240 کیلومتر از راه های فرعی استان زنجان

وی اظهار کرد: اکثر محورهای ترافیکی استان برنامه توسعه داشته و راه های اصلی چهار خطه می گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به خوب بودن زیرساخت های راه در استان زنجان اشاره نمود و گفت: همه راه های استان به غیراز دو مسیر میانه و دندی از سطح سرویس ترافیک یک برخوردار است.

پاک منش بر ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان زنجان تأکید کرد و گفت: تعبیر قتلگاه برای محورهای مواصلاتی درست نیست، چراکه جاده باهدف تسهیل دسترسی احداث شده و محورهای استان وضعیت مناسبی دارند و عوامل دیگری در تصادفات دخیل هستند.

وی با بیان اینکه 320 کیلومتر پروژه بزرگراهی در دست کار است، اضافه کرد: 240 کیلومتر راه فرعی اصلی می گردد و 300 کیلومتر راه روستایی به پیمانکار واگذار می گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی، اضافه کرد: زمین دولتی در اختیار امور کتابخانه ها گذاشته شد که 20 میلیارد تومان برای احداث آن احتیاج است و به دلیل کمبود اعتبار ساخت آن متوقف شد و در حال حاضر مطالعات اجرا شده و دنبال سرمایه گذار در این زمینه هستیم.

پاک منش یادآور شد: برخی از این پروژه ها قابل درآمدزایی است و در کوشش هستیم این پروژه ها واگذار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اصلی شدن 240 کیلومتر از راه های فرعی استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلی شدن 240 کیلومتر از راه های فرعی استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید