اطلاعات پروازی کامل سفر به ژاپن

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، با اطلاعات پرواز برای سفر به ژاپن آشنا شوید

ژاپن از جمله کشورهایی است که کمتر کسی پیدا می گردد که علاقه نداشته باشد تا این کشور زیبا را ببیند. ژاپن از آن دسته کشورهایی است که می توان گفت که سرمشق و مثال بسیاری از ملت ها و گروه های کاری هستند که سعی آن ها در حفظ و اشائه نظم در بین خود و در نتیجه آن پیشرفت و موفقیت است. اما آیا می دانید که به این کشور مدرن، گران و زیبا چگونه می توان سفر کرد؟ در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق هم اطلاعات پروازی سفر به ژاپن را آنالیز نماییم.

اطلاعات پروازی کامل سفر به ژاپن

اطلاعات پرواز تهران به ژاپن

برای سفر به ژاپن می توانید از خدمات پروازی شرکت های هواپیمایی امارات، قطر و آلیتالیا استفاده نمایید. پرواز شما در فرودگاه های بین المللی هانه دا توکیو و ناریتا در شهر توکیو، به زمین می نشیند. تمامی این پروازها به صورت غیر مستقیم و دور برد به خاور دور هستند. حداقل زمانی که پرواز به توکیو طول می کشد برابر است با 25 ساعت و 25 دقیقه.

فرودگاه هانه دا توکیو به عنوان سومین فرودگاه شلوغ دنیا شناخته می گردد و به یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین فرودگاه های دنیا است. این فرودگاه در سال 75 میلیون مسافر را جا به جا می کند. از نظر قرار مکانی این فرودگاه بسیار نزدیک به مرکز شهر توکیو است. البته این نکته قابل ذکر است که فرودگاه هانه دا بیشتر بر روی پروازهای داخلی تمرکز دارد تا پروازهای بین المللی و خارجی.

فرودگاه بین المللی ناریتا توکیو نیز پذیرای بیشتر پروازهای بین المللی است که به مقصد ژاپن و شهر توکیو صورت می گیرد. این فرودگاه به عنوان شاهراه اصلی پروازهای بین المللی در ژاپن به شمار می رود و حدود 50% کل گردشگرانی که به ژاپن سفر می نمایند به وسیله این فرودگاه وارد این کشور می شوند. فرودگاه هانه دا در 60 کیلومتری شهر توکیو قرار گرفته است.

دانستنی هایی که باید قبل از سفر به ژاپن بدانید!

کشور ژاپن با دارا بودن 128 میلیون نفر جمعیت به عنوان دهمین کشور پر جمعیت دنیا شناخته می گردد. این کشور پس از جنگ دنیای دوم به یکی از قدرت های بلامنازع مالی دنیا تبدیل شده است. آب و هوای ژاپن به اصطلاح چهارفصل است و بی اغراق یکی از زیباترین طبیعت های مینیاتوری دنیا را دارد. کشور ژاپن به 9 ناحیه مختلف تقسیم شده است که شهر توکیو به عنوان پایتختش بیشترین جمعیت را در خود جای داده است. زبان این کشور ژاپنی است و واحد پولی آن ین. از جاذبه های آن هم می توان از کوه فوجی، هیان، پارک اوئنو، کاخ امپراتوری، قلعه ماتسویاما و بسیاری از جاذبه های دیگر آن نام برد.

سفر به ژاپن

برای سفر به ژاپن می توانید به صورت انفرادی، با خرید بلیط و رزرو هتل و یا به وسیله خرید تور ژاپن برای سفر به ژاپن و دیگر شهرهای مختلف کشور زیبا وتماشای ژاپن ، اقدام کنید. در سفر با تور ژاپن می توانید از تمام منطقه ها قدیمی شهر های ژاپن همچون کیوتو و یا دیگر شهرهای آن تماشا کنید. به برترین و مجذوب کننده ترین منطقه ها تماشای ژاپن و شهرهای مختلف آن بروید و به برترین رستوران های ژاپن سر بزنید. در برترین هتل های ژاپن و شهرهای مختلف آن اقامت کنید و برترین اوقات سفر را داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم حتما برای کسب اطلاعات بیشتر جهت سفر به این کشور، راهنمای سفر به ژاپن را در سایت وبلاگ عینکی باهوش مطالعه نمایید.

منبع: الی گشت

به "اطلاعات پروازی کامل سفر به ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات پروازی کامل سفر به ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید