افزایش تردد خودرو در جاده ها ، محور کندوان ساعت 17 امروز باز می گردد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، معاون مرکز مدیریت راههای کشور گفت: بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2328 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، کل تردد ثبت شده نسبت به روز قبل 28.3 درصد افزایش نشان می دهد.

افزایش تردد خودرو در جاده ها ، محور کندوان ساعت 17 امروز باز می گردد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، مهدی مخبری در مصاحبه با فارس درباره آخرین شرایط ترافیک جاده های کشور ، اعلام کرد: بر اساس اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

معاون مرکز مدیریت راههای کشور با تأکید بر اینکه با توجه به شیوع شدید بیماری کرونا در کشور، مردم حتما از انجام سفر غیرضروری خودداری نمایند، گفت: بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد بین استانی خودروهای شخصی از / به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

انسداد محور کندوان و تردد روان در جاده های تهران-شمال

وی درباره شرایط ترافیکی محورهای تهران-شمال اظهار کرد: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در جهت رفت و برگشت نشان می دهد.

وی ادامه داد: محور کندوان در جهت رفت و برگشت به علت انجام عملیات راهداری از ساعت 8 تا 17 امروز مسدود است.

وی درباره شرایط جوی جاده ها با بیان اینکه در بعضی از محورهای استان های کرمان و هرمزگان بارش باران داریم، گفت: در محورهای شمالی و دیگر جاده های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-تهران و آزادراه تهران-ساوه

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده های آبیک و مترو وردآورد، از ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده نظرآباد و ترافیک سنگین در آزادراه تهران - ساوه محدوده پرند اطلاع داد.

جهت آزادراهی بین تهران و کرج پرترافیک ترین جاده کشور

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران با 131 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 101 هزار تردد و آزادراه قزوین-کرج با 96 هزار تردد، ثبت شد.

انسداد جاده پونل-خلخال و محور خرم آباد-پل دختر

مخبری گفت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، محور پونل-خلخال، محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، محور محور شهداد-نهبندان و جاده خرم آباد-پل دختر، به علت نبود ایمنی کافی مسدود است.

افزایش 28 درصدی تردد خودرو در جاده ها

معاون مرکز مدیریت راه ها درباره آمار تردد خودرو در جاده ها گفت: بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2328 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، کل تردد ثبت شده در جاده ها، نسبت به روز قبل 28.3 درصد افزایش نشان می دهد، در همین مدت بعلاوه سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.1 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "افزایش تردد خودرو در جاده ها ، محور کندوان ساعت 17 امروز باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تردد خودرو در جاده ها ، محور کندوان ساعت 17 امروز باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید