ال جی پتنت یک ساعت هوشمند مجهز به دوربین ماژولار را ثبت کرد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، اگرچه ایده ساعت هوشمند مجهز به دوربین ایده جدیدی محسوب نمی گردد، اما رویکرد ال جی برای عملی کردن چنین مفهومی بسیار جالب است. شرکت ال جی به تازگی پتنتی را در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا ثبت نموده که نشان دهنده یک ساعت هوشمند مجهز به دوربین ماژولار است. در این طرح، کاربر خیلی راحت می تواند دوربین را به ساعت هوشمند وصل یا از آن جدا کند. از آنجایی که این دوربین به بند ساعت هوشمند وصل می گردد، کاربران بدون هیچ دردسری برای عکس برداری می توانند از آن استفاده نمایند.

ال جی پتنت یک ساعت هوشمند مجهز به دوربین ماژولار را ثبت کرد

در این پتنت دوربین های مختلف با اندازه های گوناگون نشان داده شده که برای وصل کردن آن ها به ساعت هوشمند هم می توان از روش های متنوعی استفاده کرد. علاوه بر این که می توان دوربین را به عنوان بخشی از بند ساعت افزود، با یک نوع کلیپس هم می توان آن را به راحتی در بخش های مختلفی تعبیه کرد.

اگرچه معلوم نیست چنین پتنتی هیچوقت به یک محصول حقیقی بدل گردد، اما ایده بهره گیری ساعت هوشمند از دوربین ماژولار ایده جذابی محسوب می گردد و عملی کردن آن هم چندان غیرممکن نخواهد بود. اگر ال جی چنین محصولی را عرضه نکند، شاید در آینده نزدیک شرکت دیگری دست به کار گردد.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ال جی پتنت یک ساعت هوشمند مجهز به دوربین ماژولار را ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی پتنت یک ساعت هوشمند مجهز به دوربین ماژولار را ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید