ایجاد ظرفیت های جدید در فرودگاه های گلستان

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با تأکید بر این که توسعه پروازها به مقاصد هدف به توسعه گردشگری استان یاری می نماید، گفت: باید به دنبال ایجاد ظرفیت های جدید در فرودگاه ها استان بود.

ایجاد ظرفیت های جدید در فرودگاه های گلستان

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی گلستان، سه شنبه 30 اردیبهشت ماه 99 هم زمان با هفته میراث فرهنگی، احمد تجری در ملاقات با مدیرکل فرودگاه های استان گفت: مشهد یکی از شهرهای هدف جهانگردی است که باید با همراهی اداره کل فرودگاه های استان نسبت به افزایش زیرساخت های لازم برای برقراری پرواز گرگان به مشهد اقدام گردد.

او با تأکید بر این که استان گلستان ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه جهانگردی سلامت دارد، گفت: یکی از کشورهای هدف جهانگردی سلامت قزاقستان است که جهانگردان بی شماری در حوزه سلامت درمانی دارد و برقراری خط پروازی مستقیم به قزاقستان یاری بسیار خوبی در راستای بهره مندی از این ظرفیت است.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان گلستان توضیح داد: شیوع کرونا خسارت های زیادی را به صنعت جهانگردی استان وارد نموده است که امیدواریم با هم افزایی و همراهی تأسیسات جهانگردی و دستگاه های اجرایی مرتبط با عبور از این شرایط، احیا دوباره صنعت جهانگردی را ببینیم.

علی متانت مدیرکل فرودگاه های استان گلستان نیز ضمن تبریک هفته میراث فرهنگی به فعالان این حوزه گفت: شیوع کرونا آسیب جدی به صنعت هوایی کشور و استان وارد نموده است. در حال حاضر فرودگاه بین المللی گرگان با ظرفیت 50 درصدی به دلیل نبود مسافر در حال ارائه خدمات است.

او با اشاره به این که نیم بیشتری از مسافران پروازهای ورودی به استان را جهانگردان و مسافران تشکیل می دهند، اضافه نمود: در حال کوشش هستیم بعدازاین شرایط پروازهای گرگان به کیش، اصفهان و شیراز را برقرار کنیم.

متانت گفت: جلسات متعددی در مورد برقراری خط پرواز با قزاقستان برگزار گردید و امیدواریم بعد از کنترل کرونا اولین پرواز این خط هوایی انجام گردد.

او توضیح داد: استان گلستان پتانسیل های زیادی در راستای جذب جهانگرد دارد باید از ظرفیت راهنمایان جهانگردی استان های هدف استفاده گردد.

منبع: میراث آریا

به "ایجاد ظرفیت های جدید در فرودگاه های گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد ظرفیت های جدید در فرودگاه های گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید