آنالیز بودجه انرژی در کمیسیون انرژی مجلس

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون اصلاح ساختار بودجه در حوزه انرژی بحث و مقرر شد در نشست های آینده این موضوع پیگیری گردد.

آنالیز بودجه انرژی در کمیسیون انرژی مجلس

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ عینکی باهوش، سکینه الماسی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: عملکرد بودجه امسال و نیز اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی کشور در حوزه انرژی در سال های 98 و 99 با حضور مسئولان و کارشناسان وزارتخانه های نفت، نیرو، سازمان انرژی اتمی، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش های مجلس در نشست این کمیسیون بحث و آنالیز شد.

وی توضیح داد: آنالیز گازرسانی به روستاها، چالش قیر و اختصاص بودجه برای تهیه آن، فروش نفت سنگین در بورس انرژی، حامل های انرژی و صادرات نفت و میعانات گازی در سال 97 از جمله موضوعات مطروحه در این جلسه عصر امروز بود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: به اعتقاد نمایندگان عضو این کمیسیون، نظام بودجه ریزی کشور نیازمند جراحی است و به یقین برای اصلاح کشور تمامی مسئولان باید عواقب و مسئولیت این جراحی را بر عهده گیرند.

وی اضافه نمود: به دلیل حجم بالای مطالب در رابطه با اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی در حوزه انرژی، زمان جلسه صرفا به آنالیز وضعیت عملکرد بودجه ریزی در سال گذشته (97) اختصاص پیدا کرد و در ادامه مقرر شد؛ جلسات دیگری برای اصلاح ساختار بودجه کشور در حوزه انرژی برای سال 99 برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آنالیز بودجه انرژی در کمیسیون انرژی مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز بودجه انرژی در کمیسیون انرژی مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید