بهره مندی 85 درصد دانش آموزانی کردستانی از آموزش مجازی

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، بیش از 85 درصد دانش آموزان کردستانی با برخورداری از امکانات ارتباطی از قبیل گوشی هوشمند، تبلت و اینترنت به فضای مجازی دسترسی داشته و آموزش را در بستر شبکه شاد پیگیری نموده اند.

بهره مندی 85 درصد دانش آموزانی کردستانی از آموزش مجازی

وبلاگ عینکی باهوش سنندج - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: به علت عدم دسترسی تعدادی از منطقه ها روستایی به آموزش مجازی، آموزش آنان با رعایت پروتکل های بهداشتی و با همت معلمان به صورت حضوری بوده و در سطح شهر هم عمدتا دانش آموزان به فضای مجازی دسترسی داشته اند.

رشید قربانی با بیان این که فعالیت مدارس در دوران شیوع ویروس کرونا و بهره گیری از آموزش غیرحضوری گفت: بیش از 85 درصد دانش آموزان استان با برخورداری از امکانات ارتباطی از قبیل گوشی هوشمند،تبلت و اینترنت به فضای مجازی دسترسی داشته و آموزش را در بستر شبکه شاد پیگیری نموده اند.

او می گوید: برای عده محدودی از دانش آموزان در سطح شهر و منطقه ها حاشیه ای که به وسایل ارتباطی و اینترنت دسترسی نداشتند آموزش های تلویزیونی و تکمیلی پیش بینی و محتوای الکترونیکی تهیه و یا بسته های آموزشی و درس نامه در قالب چاپی و cd و dvd تهیه و فراوری و به وسیله راهبران و معلمان در بین آنان توزیع شد که دچار کم آموزی نشوند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: کلاس های عملی و دروس کارگاهی هنرستان ها نیز از سال گذشته و بویژه در امسال به همراه کلاس های درس منطقه ها روستایی با شرکت دانش آموزان در کلاس های درس به صورت گروه بندی و حضوری بوده است.

قربانی گفت: در راستای اجرای تصمیم ستاد کرونای استان، در 2هفته گذشته و بعلاوه هفته جاری آموزش دانش آموزان در استان طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا و با رعایت دستور العمل های بهداشتی انجام گرفت.

منبع:ایرنا

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهره مندی 85 درصد دانش آموزانی کردستانی از آموزش مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی 85 درصد دانش آموزانی کردستانی از آموزش مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید