جشن قهرمانی فقط با 1500 طرفدار؟

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، حالا اما که پارس جنوبی نه خطر سقوط را احساس می نماید و نه می تواند سهمیه بگیرد، شاید طرفدارانش سکوهای بیشتری را در اختیار طرفداران پرسپولیس بگذارند.

جشن قهرمانی فقط با 1500 طرفدار؟

جشن قهرمانی فقط با 1500 طرفدار؟

طی دو فصل گذشته جشن قهرمانی پرسپولیس در استادیوم پر از تماشاگر آزادی برگزار گردید اما شرایط لیگ هجدهم به گونه ای رقم خورد که پرسپولیس آخرین بازی اش را در فاصله 1217 کیلومتری پایتخت برگزار خواهد نمود و در صورت قهرمانی باید با اندک طرفدارانش در استادیوم تختی جم جشن بگیرد.

استادیومی که 15 هزار نفر گنجایش دارد و سهم 10 درصدی پرسپولیس، 1500 تماشاگر را در خود جای می دهد. مگر اینکه طرفداران پارس جنوبی سکوهایشان را پر نکنند و پرسپولیسی های بیشتری به استادیوم بروند.

اولین و آخرین باری که پرسپولیس به شهرستان جم رفته، مربوط به آذر 1396 است که به خاطر رقابت دو تیم برای قهرمانی نیم فصل اول لیگ هفدهم، طرفداران پارس استادیوم را پر کردند.

حالا اما که این تیم نه خطر سقوط را احساس می نماید و نه می تواند سهمیه بگیرد، شاید طرفدارانش سکوهای بیشتری را در اختیار طرفداران پرسپولیس بگذارند. هر چند با توجه به فاصله تهران تا جم، بعید است طرفداری از تهران به آنجا سفر کند.

11 - 160

منبع: ایران ورزشی

به "جشن قهرمانی فقط با 1500 طرفدار؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن قهرمانی فقط با 1500 طرفدار؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید