خبرنگاران برگزاری تورهای طبیعت گردی در اردبیل منوط به اخذ مجوز قانونی شد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، اردبیل- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل برگزاری تورهای طبیعت گردی اردبیل را منوط به اخذ مجوز قانونی دانست و گفت: در راستای ساماندهی فعالیت های تورهای طبیعت گردی برخورد با تورهای متخلف و غیرمجاز در اولویت این اداره کل قرار گرفته است.

خبرنگاران برگزاری تورهای طبیعت گردی در اردبیل منوط به اخذ مجوز قانونی شد

نادر فلاحی روز سه شنبه اظهارداشت: براساس هدف گذاری های اجرا شده برگزاری هرگونه تور طبیعت گردی منوط به اخذ مجوز قانونی از معاونت گردشگری اداره کل و یا هیات های ورزشی زیرنظر اداره کل ورزش و جوانان استان است و در غیر این صورت با برگزارکنندگان اینگونه تورها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: هماهنگی لازم با مراجع قضایی و انتظامی انجام گرفته تا در صورت مشاهده موارد مشکوک برخورد قانونی لازم با این تورها انجام شود.

فلاحی با بیان اینکه از جمله ضوابط برگزاری تورهای طبیعت گردی تعداد افراد شرکت کننده است که باید کمتر 25 نفر باشد، تشریح کرد: افزایش تعداد شرکت کننده در تور در واقع آسیب به طبیعت و محیط زیست است و در صورت مشاهده این موضوع برخورد خواهد شد.

او از فعالان گردشگری و محیط زیست خواست تا در صورت مشاهده موارد غیرقانونی در خصوص برگزاری این قبیل تورهای طبیعت گردی در اسرع وقت اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل را در جریان بگذارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برگزاری تورهای طبیعت گردی در اردبیل منوط به اخذ مجوز قانونی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری تورهای طبیعت گردی در اردبیل منوط به اخذ مجوز قانونی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید