خبرنگاران سرمربی تراکتور: برای بازی با استقلال به زمین می رویم

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ما آدینه طبق روال به تهران سفر خواهیم کرد و روز شنبه هم برای انجام مسابقه به زمین خواهیم رفت و کاری نداریم که بعد از آن چه اتفاقی خواهد افتاد.

خبرنگاران سرمربی تراکتور: برای بازی با استقلال به زمین می رویم

ساکت الهامی سرمربی تراکتور درباره بازی با استقلال گفت: تا الان سازمان لیگ چیزی به ما اعلام ننموده است اما قانونا باید این بازی برگزار گردد. ما برای این بازی بلیت تهیه و حتی هتل هم نیز رزرو نموده ایم، ما آدینه طبق روال به تهران سفر خواهیم کرد و روز شنبه هم برای انجام مسابقه به زمین خواهیم رفت و کاری نداریم که بعد از آن چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در پاسخ به این پرسش که استقلالی ها بالای 25 درصد مبتلا به کرونا دارند، چگونه امکان برگزاری بازی وجود دارد اضافه کرد: نباید اینگونه باشد که استقلالی ها تصمیم گیری نمایند ، آنها 25 درصد یا اصلا 50 درصد کرونایی داشته باشند، من هم در بازی اول 50 درصد تیم را نداشتم و حتی به تیم نساجی بازی را واگذار کردم و تیمم تحت فشار بود اگر اینگونه است بازی با نساجی را هم تکرار نمایند چون من 50 درصد بازیکنانم را در اختیار نداشتم.

الهامی گفت: وقتی ابتدای لیگ زنوزی خواست که لیگ برگزار نگردد هیچ کس از ایشان حمایت نکرد و گفتیم اگر لیگ برگزار گردد بازهم باید نیمه کاره رها گردد، مالک تیم ما هزاران بار به این موضوع تاکید نمود ولی بسیاری به او حمله کردند که چرا چنین بحث هایی را مطرح می نماید اما هم اکنون دلیل صحبت های زنوزی را متوجه شده اند.

سرمربی تراکتور توضیح داد: الان که رقابت ها را آغاز نموده اند باید بازی ها را ادامه دهند و اگر قرار بر تعطیلی است کل لیگ را برای تمام تیم ها تعطیل نمایند.

وی اضافه کرد: الان هیچ کس نمی داند آیا بازی برگزار می گردد و یا خیر و نمی دانند شرایط تیم ها به چه نحوی است، هر تیمی زورش بیشتر باشد تصمیم گیری می نماید .

الهامی در خاتمه گفت: تا به امروز 5 بار تست داده ایم که یک بازیکن و یک مربی در قرنطینه به سر می برند و این را هم باید تاکید کنم که خانواده های این عزیزان هم درگیر این ویروس شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرمربی تراکتور: برای بازی با استقلال به زمین می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی تراکتور: برای بازی با استقلال به زمین می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید