ملاقات با پیکان حساسیت بالایی دارد، استقلال همواره در حذفی مدعی بوده

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، تیم فوتبال استقلال پس از اتمام نیم فصل نخست رقابتهای لیگ برتر و قرار گرفتن در صدر جدول این مسابقات در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف پیکان می رود. دیداری که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان به علت حذفی بودن کاملاً غیر قابل پیش بینی است و قواعد خاص خودش را دارد. آبی پوشان در حالی در این مرحله از جام حذفی به مصاف پیکان می فرایند که در مرحله قبلی مسابقات مقابل تیمی از لیگ دو به نام نود ارومیه صعودی سخت داشتند و در نهایت با حکم ضربات پنالتی به این مرحله راه یافتند.

ملاقات با پیکان حساسیت بالایی دارد، استقلال همواره در حذفی مدعی بوده

علی لطیفی پیشکسوت آبی پوشان در این خصوص به وبلاگ عینکی باهوش گفت: خوشبختانه استقلالی ها از نود ارومیه درس گرفتند و حالا درک می نمایند وقتی گفته می گردد جام حذفی با لیگ فرق دارد، دقیقاً یعنی چه.

وی اضافه نمود: با اینکه یکی از برترین پیروزی های نیم فصل نخست استقلال مقابل پیکان به دست آمد، اما این بازی حذفی است و به هیچ وجه نباید فکر کرد باز هم به راحتی می توان در آن پیروز شد. قطعاً پیکان و استقلال نسبت به قبل شناخت بیشتری به صورت متقابل از تیم های هم دارند و این بازی می تواند سختی های خاص خودش را داشته باشد.

مربی پیشین آبی پوشان بیان داشت: پیکان از تیم های خوب این فصل فوتبال است و مقدار دوندگی آنها در زمین بالاست و در ضربات ایستگاهی بسیار خطرناک هستند. شاگردان مجیدی باید مراقب باشند در یک سوم دفاعی خودشان اصلاً خطا ننمایند یا خیلی کم خطا نمایند؛ چون پیکانی ها قابلیت استفاده از ضربات ایستگاهی را دارند.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید نمود: البته استقلال هم به همان مقدار قابلیت استفاده از ضربات ایستگاهی را دارد و همانطور که دیدیم در ملاقات قبلی دو تیم که در چارچوب لیگ برتر رخ داد هر 3 گل استقلال حاصل ضربات ایستگاهی بود.

لطیفی خاطر نشان ساخت: استقلال همواره در جام های حذفی مدعی بوده و در دو سال اخیر هم تا یک قدمی کسب جام در این مسابقات پیش رفته که متاسفانه در فینال ناکام بوده است و من امیدوارم به جز آنکه در این فصل قهرمان لیگ گردد، در جام حذفی هم طلسم شکنی نموده و بتواند یک قهرمانی بر قهرمانی های پر تعداد حذفی اضافه کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ملاقات با پیکان حساسیت بالایی دارد، استقلال همواره در حذفی مدعی بوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات با پیکان حساسیت بالایی دارد، استقلال همواره در حذفی مدعی بوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید