فتاحی: سؤال ما این است که چرا عدالت برای استقلال اجرا نمی گردد؟

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، معاون باشگاه استقلال با یادآوری اینکه بیشتر بازی های استقلال زودتر از پرسپولیس برگزار می گردد این سؤال را عنوان کرد که چرا عدالت برای آبی پوشان به اجرا در نمی آید.

فتاحی: سؤال ما این است که چرا عدالت برای استقلال اجرا نمی گردد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عینکی باهوش، سعید فتاحی در گفت وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره اینکه باشگاه استقلال چه اقداماتی برای واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی و برطرف مسائل نموده است، گفت: این اتفاق در استقلال افتاده است و آقایان آجورلو و سمیعی مسئولیت را برعهده دارند. آنها یک ماهی است که کار را شروع نموده اند. بحث خصوصی سازی در تاریخ 15 اسفند کلید می خورد تا 10 درصد سهام باشگاه عرضه گردد. در ادامه این واگذاری به 50 درصد می رسد تا بحث مالکیت مشترک حل گردد.

وی در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به برنامه مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه بیشتر بازی های استقلال زودتر از پرسپولیس برگزار گردیده است، گفت: استقلال در صدر جدول قرار گرفته است و هر بازی برای این تیم حکم فینال را دارد. در ماه های گذشته با سهیل مهدی (مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ) صحبت کردم و گفتم در نیم فصل اول به غیر از دربی در 14 ملاقات تیم استقلال در 10 بازی زودتر از پرسپولیس به میدان رفت و پرسپولیس در چهار ملاقات. ما خواهان این بودیم که عدالت برای هر دو تیم اجرا گردد. زمانی که خودم در سازمان لیگ مسئولیت داشتم به غیر از دو هفته پایانی که همزمان برگزار می شد و دو بازی دربی، در 26 هفته طوری برنامه ریزی می کردیم که مثلاً 13 هفته استقلال زودتر بازی کند و 13 هفته پرسپولیس. آن زمان کار سخت بود، چون هر دو تیم در آسیا حضور داشتند، بازی ها رفت و برگشت برگزار می شد و برنامه های تیم ملی نیز فشرده بود.

معاون باشگاه استقلال گفت: همین الان که استقلال قرار است در هفته بیست ویکم لیگ برتر با گل گهر سیرجان ساعت 17:30 در آزادی بازی کند، پرسپولیس در آبادان ساعت 19:30 با صنعت نفت بازی خواهد داشت. بحث ما کل فصل است نه اول و آخر آن. در زمان خودمان، طوری برنامه ریزی می کردم که پیش از شروع لیگ، برنامه 30 هفته لیگ داده گردد، آن زمان بازی ها برگزار نشده بود، ولی عدالت را اجرا می کردیم. بعد از دربی فصل جاری، از هفته بیست وچهارم تا بیست وهشتم پنج هفته باقی می ماند. در این هفته به عنوان میزبان و میهمان بعد از پرسپولیس بازی می کنیم، در مجموع فصل، باز هم پرسپولیس یک بازی بیشتر جلوتر از ما بازی نموده است.

فتاحی درباره اینکه شاید ملاقات پرسپولیس با صنعت نفت آبادان به علت گرمای هوا در ساعت 19:30 برگزار می گردد، گفت: گرمای هوا برای تابستان و در مرداد و شهریور ماه است و اصلاً نمی تواند ملاک گرما باشد. سؤال ما این است که چرا عدالت برای استقلال اجرا نمی گردد؟ اگر درخواست مان غیرمنطقی است، بگویند. خواسته ما قانونی است و می خواهیم عدالت اجرا گردد.

وی در واکنش به این موضوع که چرا استقلال برای این مسئله بیانیه صادر نموده است، گفت: من مثال زدم و گفتم زمانی که رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ بودم، پیش از شروع مسابقات، برنامه 30 هفته لیگ برتر را می دادیم. آن زمان نمی دانستم استقلال در صدر است یا پرسپولیس. ما 15 روز پیش درخواست نموده بودیم و شخص حیدر بهاروند با این قضیه موافق بود و گفت اشتباه شده است. اگر بیانیه می دهیم به علت اجرای عدالت است. وقتی حرف مان را گوش نمی دهد و به نامه ها پاسخ نمی دهند مجبور به دادن بیانیه هستیم.

معاون باشگاه استقلال در خصوص مسائل این باشگاه برای برگزاری تمرینات توضیح داد: بیشتر تیم های شهرستانی در تهران تمرین می نمایند. ما زمین مجموعه آرارات را گرفتیم که خوب بود، ولی چون تمرینات به صورت مداوم برگزار گردید، کیفیتش پایین آمد. مجموعه انقلاب را یک ماهی است تحویل گرفته ایم و 10 تا 15 روز دیگر آماده می گردد. زمین مرکز آموزش پزشکی دانشگاه آزاد را امروز گرفته ایم و امیدوارم باعث رضایت سرمربی استقلال گردد. کمپ مرحوم حجازی هم در اختیار مدرسه فوتبال بود که قراردادش را لغو کردیم تا کارهای خاکبرداری شروع گردد. سال جاری 20 اسفند چمن را می کاریم تا سال آینده زمین تمرین داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فتاحی: سؤال ما این است که چرا عدالت برای استقلال اجرا نمی گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: سؤال ما این است که چرا عدالت برای استقلال اجرا نمی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید