ماجراجویی، هنر و طبیعت، مجموعه عکس های روز نشنال جئوگرافی در هفته گذشته

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، عکس های روز نشنال جئوگرافی در هفته گذشته موضوعات متنوعی داشت که هر کدام داستان زیبای خود را دارند.

ماجراجویی، هنر و طبیعت، مجموعه عکس های روز نشنال جئوگرافی در هفته گذشته

نشنال جئوگرافی در هفته گذشته باز هم گشتی به دور جهان زده و برترین عکس های آن را در قالب عکس روز منتشر نموده است. عکس های این هفته نشنال جئوگرافی موضوعات متنوع با سوژه هایی جالب هستند که هر کدام داستان مخصوص خود را در پی دارند. در ادامه مجموعه تصاویر هفته گذشته را با یکدیگر مرور می کنیم.

صعود خطرناک

کوهنوردانی که در حال بالا رفتن از کوهی بین قرقیزستان و چین هستند. عکاس این تصویر، Saulius Damulevicius، یکی از معدود نفراتی است که در حال پیمودن این جهت خطرناک برای رسیدن به قله کوه است. او بالا رفتن از این کوه را سخت ترین ماجراجویی اش پس از هیمالیا می داند.

ماسک ها روی صورت

در طی کارناوال ونیز، دو نفر لباس های قدیمی و سنتی پوشیده اند و ماسک روی صورت گذاشته اند و با یک چنگ در یک کاخ عکس گرفته اند. این کارناوال پیشینه زیادی دارد و قدمت آن به قرن دوازدهم باز می شود. اکنون سال ها است که این کارناوال به یک جاذبه گردشگری بدل شده و سالانه گردشگران زیادی از آن تماشا می نمایند.

درخشش طلوع خورشید

عکاس این تصویر، گری اورت (Garry Everett)، در سفرش به استرالیا هنگام طلوع خورشید به سمت دریاچه ای رفت که در مه غرق شده بود. سپس شرایط به شکل دراماتیکی تغییر کرد. هنگامی که خورشید طلوع کرد و نور خورشید مه را شکست، چنین چشم انداز زیبایی را پدید آورد. اگر دقت کنید تعدادی قو سیاه هم در تصویر مشاهده می کنید.

آفتاب صبحگاهی

یک فک در دانمارک در حال آفتاب گرفتن هنگام صبح است! مکانی که این تصویر در آن گرفته شده است، یک مکان مخصوص ماهیگیری است که در شمالی ترین نقطه دانمارک واقع شده است. فک در این تصویر کاملا آرام است و از شرایط فعلی اش لذت می برد و راضی است.

درون مه

یک خط قطار در ژاپن که عکاس تصویر، Terou Araya، چشم انداز را شگفت انگیز و باورنکردنی توصیف می نماید. قطار در این خط مخصوص در هر فصل موارد شگفت انگیزی را تجربه می نماید. شکوفه های گیلاس در بهار، سرسبزی در تابستان، برگ های رنگی در پاییز و برف در زمستان همه و همه از مناظری هستند که این قطار در طول یک سال می بیند! قطعا سفر با این قطار تجربه ای است که فراموش نخواهد شد.

عشق و امنیت

شخصی که در یک مکان محافظت از حیوانات در کنیا کار می نماید و ارتباط جالبی که یک فیل با آن برقرار نموده است. ثبت نماینده این تصویر، I. Ogila، در خصوص این عکس این گونه شرح می دهد:

هنگامی که شکارچیان غیر قانونی فیل های بالغ را برای عاجشان شکار می نمایند، معمولا فیل های جوان تر تنها می مانند و امید چندانی به زنده ماندن ندارند و معمولا بعید است که بتوانند تنهایی زندگی را ادامه دهند. اما به لطف مراکز محافظت از حیوانات، این فیل های جوان هم شانس دوباره ای برای زندگی و ادامه حیات می یابند.

جزیره مار

جزایر بسیار زیادی در اطراف فیلیپین به چشم می خورد. این جزیره که به جزیره مار مشهور است، نام خود را مدیون شکل خاص و جالبی است که شن های جزیره به خود گرفته اند. چشم انداز ای که تنها از یک زاویه خاص قابل مشاهده است.

نظر شما در خصوص مجموعه تصاویر این هفته نشنال جئوگرافیک چیست؟ برترین تصویر این هفته از نظر شما کدام است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو / nationalgeographic.com

به "ماجراجویی، هنر و طبیعت، مجموعه عکس های روز نشنال جئوگرافی در هفته گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجراجویی، هنر و طبیعت، مجموعه عکس های روز نشنال جئوگرافی در هفته گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید