مدافع مس رفسنجان: راهی جز پاس دادن نداشتم، هیچ وقت شرافتم را نمی فروشم

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان گفت که روی تنها گل سپاهان در بازی روز گذشته، راهی جز پاس دادن رو به عقب دادن نداشته است.

مدافع مس رفسنجان: راهی جز پاس دادن نداشتم، هیچ وقت شرافتم را نمی فروشم

حسن جعفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینکی باهوش، درباره پیروزی 3 بر یک مس رفسنجان تیمش برابر سپاهان گفت: می دانستیم بازی سختی داریم و سپاهان یکی از قدرتمندترین تیم های ایران است. با اینکه گل اول را خوردیم، ولی تمرکز خودمان را از دست ندادیم و فشار زیادی روی دروازه سپاهان ایجاد کردیم. خدا را شکر که سه امتیازی مهم گرفتیم.

وی در خصوص اشتباهی که روی گل سپاهان انجام داد و مشابه چنین صحنه ای که در بازی فصل گذشته هم رخ داد، توضیح داد: متأسفانه به علت بارش برف و باران زمین کیفیت خوبی نداشت و در آن صحنه دروازه بان ما لیز خورد. این اتفاق برای چند بازیکن دیگر ما هم در طول بازی رخ داد. در آن صحنه راهی جز پاس دادن نداشتم و نمی خواستم به سپاهان کرنر بدهم.

جعفری اضافه کرد: توجهی به حرف و حدیث ها ندارم و هیچ وقت شرافتم را نمی فروشم. باز هم می گویم که راهی جز پاس دادن نداشتم، ولی بدشانس بودم که سپاهان در آن صحنه به گل رسید. خدا را شکر که در نهایت نتیجه را عوض کردیم.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان راجع به شانس تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا اعلام نمود: ما بازی به بازی جلو می رویم و موقعیت خوبی هم در لیگ و جام حذفی داریم. قطعاً نیم نگاهی هم به کسب سهمیه داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مدافع مس رفسنجان: راهی جز پاس دادن نداشتم، هیچ وقت شرافتم را نمی فروشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع مس رفسنجان: راهی جز پاس دادن نداشتم، هیچ وقت شرافتم را نمی فروشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید