مدیریت غلط به سرخابی ها ضربه زد، آبی ها به زمان احتیاج دارند

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، ستار همدانی در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد حذف احتمالی سرخابی ها از لیگ قهرمانان گفت: این موضوع از انتخاب غلط مدیریتی شکل می گیرد. مدیرانی که اشاره می نمایند ولی عمل نکردند و باعث شدند کار به اینجا کشیده گردد. مسائل از جانب مدیران گذشته دو تیم همچنان ادامه دارد و استقلال و پرسپولیس همواره در گیر این اتفاقات تخلف خواهند بود.

مدیریت غلط به سرخابی ها ضربه زد، آبی ها به زمان احتیاج دارند

وی در ادامه گفت: وزارتخانه ای که متولی این دو تیم است باید زودتر از اینها دست به کار می شد تا چنین شرایطی برای سرخابی ها به وجود نیاید. آنقدر دیر تصمیم گرفتیم تا حالا به تکاپو افتاده ایم تا بتوانیم حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان را تثبیت کنیم اما ای اف سی با کسی شوخی ندارد. آنها طبق قوانین کارشان را انجام می دهندو اجازه بی قانونی نمی دهند. شاید اگر حق پخش تلویزیونی در این چند سال به دو تیم داده می شد و مسائل اقتصادی آنها حل می شد شاهد این اتفاق تلخ نبودیم.

همدانی در مورد جلسات اضطراری که این چند روز برگزار می گردد گفت: این جلسات تنها برای تفریح است. ما زمان را از دست دادیم و حالا در پی این هستیم که با چند جلسه کار را تمام کنیم. بهتر بود قبل از اینکه این اتفاق بیافتد این جلسات را برگزار می کردیم هر چند که بعید می دانم برگزاری این نشست ها هم تاثیری داشته باشد.

هافبک پیشین استقلال در مورد ملاقات آبی پوشان برابر شهر خودرو مشهد و پیروزی سه بر صفر برابر این تیم گفت: استقلال با توجه به برد خوبی که به دست آورد صدرنشین لیگ شد. در این بازی ژستد گل زد. استقلال گلی دریافت نکرد و آبی پوشان صدرنشین شدند و این باعث شد تا طرفداران از این پیروزی و صدرنشین شاد شوند.

وی در ادامه اضافه نمود: حسینی درون دروازه توانایی هایش را ثابت نموده. یزدانی با اعتماد به نفس بازی می نماید و یک سر و گردن از فوتبال ما بالاتر رفته است. مهدی پور در خط هافبک تاثیرگذارترین بازیکن است. خوشبختانه مهاجمان ما پایشان به گلزنی باز شده، حفظ توپ ژستد عالی است و موج حملات دوم با حرکت های او آغاز می گردد و در نهایت آبی ها سه گل وارد دروازه حریف می نمایند اما هنوز کادر فنی و طرفداران از بازی تیم شان رضایت ندارند. آبی ها باید هماهنگ تر و بهتر باشند. البته به زمان احتیاج دارند تا بتوانند رفته رفته هماهنگ تر شده تا کارهای تاکتیکی خود را در زمین اجرا نمایند.

همدانی در مورد ملاقات روز چهارشنبه هفته جاری استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد همواره یک تیم خوب و قدرتمند بوده. از ساختار خوبی برخوردار است، یک باشگاه واقعی است. کاملا حرفه ای عمل می نماید و یک سرمربی خوب و با تجربه دارد که سالها در اروپا بازی نموده. این ملاقات می تواند یکی از برترین بازیهای دور رفت باشد. استقلال بازی روانی از خود مقابل شهر خودرو به نمایش گذاشت. هر دو تیم باید در مهره چینی دقت کافی داشته باشند. این یکی از سخت ترین بازیها است و هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند به طور حتم سه امتیاز را از آن خود خواهند کرد.

وی در خاتمه اظهار داشت: فولاد شرایط شهر خودرو را ندارد بازیکنانی به مراتب با تجربه تر و قوی تر در اختیار دارد. بنابراین کار برای استقلال سخت تر خواهد بود اما با توجه به فرایند موفقیت های استقلال و شرایط روحی خوبی که آبی پوشان دارند پیروزی در این ملاقات برای استقلال دور از دسترس نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدیریت غلط به سرخابی ها ضربه زد، آبی ها به زمان احتیاج دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت غلط به سرخابی ها ضربه زد، آبی ها به زمان احتیاج دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید