معاونان و مدیران بهزیستی کشور ممنوع المصاحبه شدند!

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، پنجم آبان امسال بود که مراسم تکریم وحید قبادی دانا رئیس سابق سازمان بهزیستی و معارفه علی محمد قادری رئیس نو سازمان بهزیستی کشور با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و سکان این سازمان حمایتی به قادری سپرده شد.

معاونان و مدیران بهزیستی کشور ممنوع المصاحبه شدند!

به گزارش تسنیم، سازمان بهزیستی یکی از دو نهاد حمایتی در کشور محسوب می شود که گروه های از افراد جامعه از جمله معلولان، زنان سرپرست خانوار، بچه ها و شیرخواران و ... از این سازمان خدمات دریافت می کنند. همچنین تعدادی از مددجویان نیز به صورت مستقیم تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و ماهیانه مستمری دریافت می کنند که این توضیحات نشان از گستردگی طیف افراد مراجعه کننده به این سازمان را دارد.

همچنین علی محمد قادری رئیس نو سازمان بهزیستی کشور در مراسم معارفه خود تأکید کرد: که در فرایند خدمت رسانی به گروه های مختلف مرتبط با سازمان بهزیستی از هیچ تلاش و تلاشی دریغ نخواهد کرد، اما با گذشت بیش از دو ماه و علی رغم پیگیری متعدد رسانه ها برای دریافت اخبار از این سازمان در ارتباط با خدمات ارائه شده به جامعه هدف سازمان در این مدت با دژ محکمی در سازمان روبرو شده اند.

این در حالی است که اخیراً نیز با تصمیم ویژه ای از سوی حوزه ریاست سازمان بهزیستی، معاون ها و مدیران این سازمان از هر گونه مصاحبه با رسانه ها ممنوع شده اند و جالب تر اینکه شخص رئیس سازمان بهزیستی نیز حاضر به مصاحبه با رسانه ها نبوده و نیست!

در حالی که این روز ها طرح جمع آوری معتادان متجاهر در قالب قرارگاه آسیب های اجتماعی در مرکز کلید خورده و سازمان بهزیستی نیز به عنوان یکی از دستگاه ها در اجرای این طرح واقع شده است، اما مسئولان این سازمان حاضر به اطلاع رسانی در این زمینه نیستند.

منبع: فرارو

به "معاونان و مدیران بهزیستی کشور ممنوع المصاحبه شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاونان و مدیران بهزیستی کشور ممنوع المصاحبه شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید