اخبار سیاسی

وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک به المپیک زمستانی می فرایند

به گزارش خبرنگاران، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی بچه ها ویژه المپیک زمستانی 2022 حضور داشت از برنامه ریزی سفر خود و سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک برای حضور در بازی های المپیک زمستانی اطلاع داد.

9 اردیبهشت 1401

آخرین شرایط دو داروی کرونا

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا جماعتی، دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا درباره آخرین آنالیز های اجرا شده بر روی قرص ضد کرونای مولنیپیراویر و پکسلووید، گفت: درباره قرص مولنیپیراویر، باتوجه به اینکه چند شرکت در کشور روی آن کار نموده و در حال ساختش هستند...

8 اردیبهشت 1401

معاونان و مدیران بهزیستی کشور ممنوع المصاحبه شدند!

پنجم آبان امسال بود که مراسم تکریم وحید قبادی دانا رئیس سابق سازمان بهزیستی و معارفه علی محمد قادری رئیس نو سازمان بهزیستی کشور با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و سکان این سازمان حمایتی به قادری سپرده شد.

4 اردیبهشت 1401

پیش احتیاج اجرای نهضت ملی مسکن، احتیاجسنجی و معین منابع در دسترس است

اعضای شورای راهبری بهبود محیط کسب وکار در تازه ترین نشست، شرایط اجرای نهضت ملی مسکن را آنالیز کردند. در این نشست از یک طرف بر اهمیت نیازسنجی و از سوی دیگر آنالیز اندازه منابعی که می توان برای عملیاتی کردن این طرح مدنظر قرار داد، تاکید شد.

31 فروردین 1401

مهلت ارسال مقاله به همایش ملی یکصدسال بعد از کودتای 1299 تمدید شد

به گزارش خبرنگاران، روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، همایش ملی یکصدسال بعد از کودتای 1299، طبق برنامه ریزی قرار بود در تاریخ سوم اسفندماه برگزار گردد، اما به علت درخواست پژوهشگران و محققان و احترام به خواست آنها، مهلت ارسال اصل مقاله به...

27 فروردین 1401

اجاره بهای بالا؛ بلای جان تورم در زنجان

خبرنگاران/زنجان استاندار زنجان گفت: یکی از دلایل بالا بودن تورم در زنجان، اجاره بهای بالای ملک است.

12 اسفند 1400

ایرانیان خارج از کشور برترین مبلغ برای معرفی گردشگری ایران هستند

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: ایرانیان خارج از کشور برترین مبلغ و تریبون برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران و جلوگیری از ایران هراسی هستند.

2 اسفند 1400

روزشمار: 11 اردیبهشت؛ روز جهانی موسیقی جاز

امروز 30 آوریل روز جهانی موسیقی جاز است که در سال 2011 میلادی به همت سازمان یونسکو به عنوان روز بین المللی جاز و با شعار دیپلماسی به وسیله موسیقی نام گذاری شد.

28 بهمن 1400

وزیر بهداشت: موفقیت در حوزه واکسن را مدیون وزارت خارجه هستیم

وزیر بهداشت با بیان اینکه در مدت کوتاهی با یاری وزارت امور خارجه 150 میلیون دُز واکسن وارد کشور کردیم که امروز اندازه واکسیناسیون به 87 درصد رسیده، گفت: اگر موفقیتی در حوزه واکسن حاصل شده، مدیون وزارت خارجه هستیم.

21 بهمن 1400

نخستین نشست همکاری های منطقه ای موسوم به فرمت 3

دستیار وزیر امور خارجه ایران در نخستین نشست همکاری های منطقه ای موسوم به فرمت 3+3 ضمن حمایت از همکاری ها در چاروچوب این فرمت، بر لزوم احترام به تمامیت ارضی کشورها و اجتناب از هرگونه تغییرات ژئوپلیتیک در منطقه تاکید نمود. ...

7 بهمن 1400

ادعای مقام غربی: باقری کنی متوجه شرایط اضطراری نیست، پاسخ دستیار وزیرخارجه

خبرنگار آمریکایی در صفحه توئیتری خود جمله ای از یک مقام غربی را منتشر کرد که در آن گفته شد رئیس هیات مذاکره کننده ایران متوجه شرایط اضطراری نیست.

4 بهمن 1400

مالیات، حقوق، بهای آب و برق و جریمه رانندگی 1401 چه تغییری می کند؟

دولت سیزدهم لایحه بودجه 1401 را امروز با 20 تبصره به مجلس فرستاد. بررسی این لایحه نشان می دهد که کابینه افزایش حدود 26 درصدی را در بودجه سال آینده اعمال کرده است. طبق گزارش ها بودجه سال جاری 28 میلیون و 823 هزار و 398 میلیارد و 457 میلیون ریال بود. اما حالا به 36 میلیون...

28 دی 1400

فروش مرغ با چه قیمتی گران فروشی است؟

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی با بیان اینکه قیمت مصوب مرغ (31هزارتومان) منطقی است، گفت: فروش مرغ با قیمت های بالاتر از این رقم گران فروشی و اجحاف به مصرف کننده است.

26 دی 1400

پکن: آمریکا به اصل چین واحد احترام بگذارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وانگ ئی وزیر امور خارجه چین به واشنگتن درباره حمایت از نیروهای استقلال طلب تایوان هشدار داد و گفت که ایالات متحده سیگنال های اشتباه را به آنها ارسال می نماید.

18 دی 1400

واکنش روسیه به ادعای مخالفت با ایران برای برداشت گاز از دریای خزر

تهران (پانا) - سفارت روسیه در تهران سخنان رئیس انجمن صنفی سی ان جی درباره محدودیت برای برداشت ایران از منابع گازی دریای خزر را را تکذیب کرد.

16 دی 1400

تخفیف های مراکز اقامتی، بازی با آتش کروناست

همه گیری ویروس کرونا تنها سلامت جامعه را هدف نگرفت، اقتصاد نیز ضربه جبران ناپذیری خورد. با آمدن کرونا، بسیاری از مشاغل در سراسر دنیا، ضرر و زیان دیدند. حتی برخی مشاغل خرد، نتوانستند دوام بیاورند و از چرخه اقتصاد خارج شدند.

12 آذر 1400

معاون فرهنگی و دانشجویی به عنوان عضو و دبیر ستاد اقامه نماز وزارت بهداشت منصوب شد

با حکم بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی، به عنوان عضو و دبیر ستاد اقامه نماز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

6 آذر 1400

لزوم رسیدگی به گود های پُرخطر مرکز، شهردار تهران تذکر گرفت

عضو شورای شهر تهران گفت:تعدادی از گود های پرخطر و رها شده در تهران در سنوات گذشته حادثه ساز شدند، این مساله با جان انسان ها در ارتباط است.

2 آذر 1400

آمادگی سرویس مدارس برای بازگشایی، احتمال افزایش هزینه

خبرنگاران/فارس مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اعلام آمادگی سرویس های مدارس برای بازگشایی حضوری مدارس، گفت: رانندگان سرویس های مدارس در صورتی می توانند فعالیت نمایند که کارت واکسیناسیون داشته باشند.

30 آبان 1400

اعزام کاروان ورزشی کارگران به سومین دوره مسابقات جهانی شرکت ها

کاروان ورزشی کارگران برای شرکت در سومین دوره مسابقات جهانی شرکت ها روز چهارشنبه 14 مهر راهی یونان می گردد.

14 مهر 1400
تعداد: (247)