تاخیر در زمان آغاز المپیک 2020

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، وزیر ورزش و جوانان نسبت به تاخیر در شروع رقابت های المپیک 2020 واکنش نشان داد.

تاخیر در زمان آغاز المپیک 2020

به گزارش ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، بازی های المپیک قرار بود از سوم مردادماه شروع گردد. این بازی ها حدود 15 روز به طول می انجامد و قبل از آن ورزشکاران در رشته های مختلف مسابقات انتخابی و کسب سهمیه باید شرکت نمایند که با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسابقات انتخابی الان در بسیاری از کشور ها به تاخیر افتاده است.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: امیدواری فدراسیون های جهانی و IOC این است که در یکی - 2 ماه آینده شرایط با ثباتی در کشور ها بوجود بیاید که این مسابقات انتخابی و کسب سهمیه پیگیری تا بازی های المپیک در موعد مقرر برگزار گردد.

سلطانی فر ادامه داد: الان 100 کشور جهان درگیر ویروس کرونا هستند و کشور ژاپن هم کشور درگیری است که بیش از هزار نفر از مردم مبتلا شده و تعدادی جان خودشان را از دست داده اند. ما فکر می کنیم که فرایند برگزاری مسابقات کسب سهمیه که از حالت طبیعی آن خارج شده و مسابقات در ماه هایی برگزار گردد که این ماه ها فاصله زیادی با المپیک نداشته باشد یا حتی ممکن است تقارن پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان شرح داد: تصور خیلی از دست اندرکاران ورزش این است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و آلودگی که در بیش از 100 کشور ایجاد نموده است، احتمالا با یک تاخیر چند ماهه در برگزاری بازی های المپیک 2020 توکیو روبرو خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تاخیر در زمان آغاز المپیک 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر در زمان آغاز المپیک 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید