اخبار مجلس

مالیات، حقوق، بهای آب و برق و جریمه رانندگی 1401 چه تغییری می کند؟

دولت سیزدهم لایحه بودجه 1401 را امروز با 20 تبصره به مجلس فرستاد. بررسی این لایحه نشان می دهد که کابینه افزایش حدود 26 درصدی را در بودجه سال آینده اعمال کرده است. طبق گزارش ها بودجه سال جاری 28 میلیون و 823 هزار و 398 میلیارد و 457 میلیون ریال بود. اما حالا به 36 میلیون...

28 دی 1400

لزوم رسیدگی به گود های پُرخطر مرکز، شهردار تهران تذکر گرفت

عضو شورای شهر تهران گفت:تعدادی از گود های پرخطر و رها شده در تهران در سنوات گذشته حادثه ساز شدند، این مساله با جان انسان ها در ارتباط است.

2 آذر 1400

درخواست پزشک سابق کاخ سفید برای آزمایش سلامت ذهنی از بایدن

خبرگزاری خبرنگاران- پزشک سابق کاخ سفید گفت، از آنجایی که دونالد ترامپ قبلا تست سنجیدن قوای ذهنی داده است جو بایدن هم باید این تست را بدهد.

14 مرداد 1400

جزئیات محدودیت های کرونایی دانشگاه های تهران

به گزارش خبرنگاران، پس از پایان یافتن تعطیلات نوروزی وزیر بهداشت روز دوشنبه 16 فروردین از روبرو شدن با یکی از سهمگین ترین امواج کرونا خبر داد و به دنبال آن تعداد شهرهای قرمز و نارنجی به سرعت افزایش یافت. در حال حاضر شهر تهران در شرایط قرمز کرونایی واقع...

10 اردیبهشت 1400

شورای شهر دستورالعمل اجرای لایحه ساماندهی مشاغل را ابلاغ نکرده است

شهر: مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران گفت: شورای شهر برای اجرای لایحه ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون باید دستورالعمل لایحه را ابلاغ کند که تا کنون با این دستورالعمل مورد تأیید یکی از اعضای شورا قرار نگرفته و برای اجرا به شهرداری ابلاغ نشده...

23 اسفند 1399

نامه مهم قالیباف به روحانی درباره بودجه 1400

خبرنگاران : عضو کمیسیون تلفیق گفت: رییس مجلس طی نامه ای به رییس جمهور خواهان اصلاحات اساسی در بودجه 1400 شد.

4 بهمن 1399

شنبه و یکشنبه تردد در تهران از ساعت 20 تا 4 بامداد ممنوع است

استاندار تهران بیان کرد: مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت 20 الی 4 بامداد در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده همزمان با شب یلدا به دستگاه های ذیربط ابلاغ شد.

2 بهمن 1399

انفجار در کابل با 4 کشته و زخمی

به گزارش خبرنگاران به نقل از طلوع نیوز، فردوس فرامرز سخنگوی پلیس کابل، خبر انفجار بمب مغناطیسی در شهر کابل را تائید کرد و گفت در این حادثه، دو نفر جان باختند و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

18 دی 1399

آیا بهره برداری سیاسی از بورس برای انتخابات سال آینده آغاز شده ؟

ماجرا از وقتی شروع شد که محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی زنده در صداوسیما صحبت هایی راجع به بورس و شرایط اقتصادی کشور بیان نمود.

16 دی 1399

پیچیده تر از آنچه فکر می کنید

دادگاه متهم امامی از همان ابتدا حاشیه زیاد داشت و حاشیه ها خودشان را درست در آغاز جلسه نهم نشان دادند، یعنی وقتی ورود تلفن همراه به دادگاه ممنوع شد. تلفن ها را تحویل دادیم و وارد دادگاه شدیم. پیش از ما اما قهرمانی و امامی در صندلی مخصوص به خود نشسته بودند...

25 آذر 1399

بازار توریسم تسلیم کرونا؟

تهران (پانا) -درحالی که مقاصد اصلی گردشگری دنیا به منظور جبران خسارت های ناشی از کرونا به بهبود و ارتقای گردشگری داخلی همراه با رعایت کامل ملزومات بهداشتی و ایمنی روی آورده اند و به صورت محدود و با رعایت کامل تمام پروتکل های بهداشتی به پذیرش گردشگران...

24 آبان 1399

در نخستین مناظره ترامپ و بایدن چه گذشت

به گزارش خبرنگاران، نخستین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ رئیس جمهور و نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا و جو بایدن رقیب اصلی وی از حزب دموکرات چهارشنبه صبح ساعت 4 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز شد.

13 آبان 1399

جلسه فوری بورس در امروز برای چیست؟

به گزارش خبرنگاران، خیلی از سهامداران بازار سرمایه منتظر هستند تا ببینند در جلسه فوری روز پنجشنبه قرار است چه تصمیم جدیدی گرفته گردد. پیش از این، سخنگوی دولت خبر داده بود که امروز 20 شهریور ماه قرار است دولت جلسه ای را با موضوع بازار سهام برگزار کند. اما...

3 آبان 1399

خضریان: مسائل حل نشده اهالی کن پیگیری می شود، تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری مطالبات مردم

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به سفر تعدادی از نمایندگان مجمع استان تهران به بخش کن و روستاهای تابعه گفت: قرار شد برای رفع موانع و مسائل اهالی کن کمیته ویژه ای تشکیل شود و پیگیر رفع این موارد هستیم.

18 مهر 1399

اطلاعیه وزارت راه در مورد خبر وام 100 میلیونی مستاجران

وزارت راه و شهرسازی در مورد شایعه پرداخت وام 100 میلیونی به مستاجران گفت: طرح ارائه تسهیلات ودیعه به مستأجران در بانک مرکزی، در حال آنالیز است و رقم آن هنوز مشخص نشده است.

25 شهریور 1399

تبعات منفی طرح توزیع قیر رایگان ، احتمال فروش قیر های مجانی در بازار سیاه با چند برابر قیمت!

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: احتمال حیف و میل شدن بیت المال در طرح توزیع رایگان 2 میلیون تن قیر زیاد است چرا که معمولاً این میزان از قیر، به دلیل بدهی به پیمانکاران منتقل شده و در نهایت با قیمت بالا در بازار آزاد به فروش می رسد.

24 شهریور 1399

اولیانوف: آژانس هیچ موردی درباره پنهان کاری ایران کشف نکرده است

نماینده روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی بر عدم پنهان کاری ایران در مورد برنامه هسته ای خود و هم چنین تعهد تهران به ان پی تی تاکید نمود.

12 شهریور 1399

مصوبه مهم شورای عالی هماهنگی مالی سران قوا

وزیر امور مالی و دارایی دو مصوبه مهم شورای عالی هماهنگی مالی سران قوا در زمینه سیاست های حمایتی مالیاتی دولت از بنگاه های تولیدی را تشریح کرد.

28 مرداد 1399

از هر طرح یا لایحه ای در صیانت از کرامت و امنیت زنان استقبال می کنیم

عضو حقوقدان شورای نگهبان خطاب به معاون رییس جمهور نوشت: از هر طرح و لایحه ای که از کرامت و امنیت زنان صیانت کند، استقبال می کنیم.

10 مرداد 1399

خبرنگاران مصرف سوخت خودرو در آستارا 61 درصد کاهش یافت

آستارا - خبرنگاران - رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی آستارا گفت: مصرف سوخت خودرو در این شهرستان در مقایسه با فروردین ماه سال قبل، به دلیل محدودیت های تردد، 61 درصد کاهش یافته است.

31 اردیبهشت 1399
تعداد: (36)