گل محمدی: بعد از یکسال توانستیم بازیکنان را یک هفته تعطیل کنیم، بازیکنانم از خودگذشتگی کردند، اما آن ها هم ظرفیتی دارند

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از یکسال توانستیم بازیکنان را یک هفته تعطیل کنیم. فشار خیلی زیادی دقیقاً در این یک سال به بازیکنان وارد شده بود

گل محمدی: بعد از یکسال توانستیم بازیکنان را یک هفته تعطیل کنیم، بازیکنانم از خودگذشتگی کردند، اما آن ها هم ظرفیتی دارند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ عینکی باهوش، یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم پرسپولیس گفت: ما تعطیلی یک هفته ای داشتیم که فکر می کنم خیلی هم لازم بود. بعد از یک سال توانستیم بازیکنان را یک هفته تعطیل کنیم و استراحت داشته باشیم. این هم اجباری و به خاطر تمرینات تیم ملی بود.

وی در ادامه اضافه کرد: فکر می کنم این تعطیلی خیلی به موقع و لازم بود. فشار خیلی زیادی دقیقاً در این یک سال به بازیکنان وارد شده بود. برنامه خیلی فشرده ای را پشت سر گذاشتیم، هم در لیگ قهرمانان آسیای سال گذشته و هم در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان سال جاری. بعد از آن هم این سومین جلسه تمرین ماست که دنبال می کنیم. برنامه خوبی هم برای بازگشت به شرایط مسابقه داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه در شرایطی که باشگاه مسائل اقتصادی فراوانی دارد هر روز یک حکم تازه علیه باشگاه می رسد، گفت: ما دوست داریم تمام تمرکزمان روی تمرین و مسابقات باشد، ولی این مسائل برای بازیکنان، مربیان و تیم آزاردهنده است. این مسائل قبلاً بوده است و الان هم وجود دارد، اما الان هم تعداد پرونده ها بیشتر شده است و هم مبلغ شان. خیلی از این فشار را بچه ها تحمل کردند تا باشگاه به مشکل نخورد. بچه ها ماه ها پول نگرفتند تا باشگاه بتواند بدهی ها را بدهد. بازیکنان خیلی از خود گذشتگی کردند و فشار زیادی را تحمل کردند تا مسائل برطرف گردد. باید از آنها تشکر کرد، ولی فکر می کنم این هم حد و حدودی دارد و بازیکنان هم ظرفیتی دارند. خصوصاً وقتی به انتهای فصل نزدیک می شویم، هم حساسیت مسابقات بیشتر می گردد. باید مسائل بچه ها هم حل گردد. امیدوارم فکر اساسی برای حل این مسائل گردد.گل محمدی در خصوص بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه شنیده می گردد تعدادی از آنها پیشنهاد خارجی دارند، اسم کرد: ما یک برنامه خوب هم باید برای فصل بعد داشته باشیم، چون مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شوخی بردار نیست و سختی کار خیلی بیشتر از مسابقات دیگر است. ما باید با تیم کامل و آماده برویم که انتظارات برآورده گردد. از همین الان هم باید به فکر آن بازی ها باشیم. باید برای تمدید قرارداد برنامه داشتیم. ما هم نامه زدیم و هم با بازیکنان صحبت کردیم. صحبت های خوبی هم شد و خیلی از بازیکنان هم دوست دارند در تیم ما باشند، ولی آنها هم مسائلی دارند که باید برطرف گردد. تعاملی دوطرفه بین باشگاه و بازیکنان باید باشد تا با تیم خوب راهی مسابقات شویم، هر چند کار دشواری است. بازیکنانم همه باکیفیت و خوب هستند و خواستار زیادی دارند و چه از لیگ داخلی و چه تیم های خارجی پیشنهادات خوبی به آنها می رسد. حتماً باید برنامه ریزی و جلسات خوبی داشته باشیم تا ادامه همکاری صورت بگیرد. من در خصوص همه بازیکنان صحبت کردم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گل محمدی: بعد از یکسال توانستیم بازیکنان را یک هفته تعطیل کنیم، بازیکنانم از خودگذشتگی کردند، اما آن ها هم ظرفیتی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بعد از یکسال توانستیم بازیکنان را یک هفته تعطیل کنیم، بازیکنانم از خودگذشتگی کردند، اما آن ها هم ظرفیتی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید