تئاتر

عکس بوسیدن یک زن به وسیله اشکان خطیبی ، واقعا چرا ؟

خبرنگاران : اشکان خطیبی راز طلاق از همسرش را فاش کرد .

19 دی 1400

رضا توکلی در کانال آذری شبکه سحر

تهران (پانا) - رضا توکلی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در برنامه شما وسحر از کانال آذری شبکه سحر حضور می یابد.

19 مرداد 1400

نامه معاون هنری ارشاد به ستاد کرونا بی جواب مانده است!

ستاد ملی مقابله با کرونا با وجود یک هفته از انتشار نامه درخواست معاون هنری وزیر ارشاد برای قرار دریافت موسیقی در گروه دو مشاغل واکنشی نشان نداده است.

28 خرداد 1400

جوایز ادبی فعلی در رشد ادبیات کارایی ندارند، به همانی که توصیه شده است جایزه بدهید! خبرنگاران

زیورعالم درباره بی اعتباری جوایز ادبی گفت: جایزه ادبی در ایران دچار یک بحران هستی شناسانه می شوند. اصلاً برای چه برگزار می گردد؟! برای مردم مهم نیست روی یک کتاب چه نشانی آمده است؛ اما کافی است کتاب جایزه نوبل گرفته باشد، به سرعت برق و باد ترجمه و فروخته...

26 فروردین 1400

آخرین خبرها از فیلم تازه اصغر فرهادی؛ فیلم برداری قهرمان پایان یافت

فیلمبرداری قهرمان آخرین اثر اصغر فرهادی کارگردان برنده جایزه اسکار در شیراز به خاتمه رسید و این اثر هم اکنون در مرحله تدوین واقع شده است.

7 بهمن 1399

خبرنگاران بایدن، ترامپ را با وزیر پروپاگاندای هیتلر مقایسه کرد

تهران- خبرنگاران- جو بایدن با متهم کردن رییس جمهوری آمریکا به دروغگویی به مردم، دونالد ترامپ را با یوزف گوبلس وزیر پروپاگاندای نازی مقایسه کرد.

11 آبان 1399

جایگاه علم و معلم در آموزه های دینی و فرهنگ ایرانی برجسته است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی گفت: جایگاه علم و معلم در آموزه های دینی و فرهنگ و تمدن کشور ما، جایگاهی برجسته و درخشان است.

2 مرداد 1399

معرفی تعدادی از زیباترین مکان های دنیا برای برگزاری مراسم ازدواج

وقتی دو نفر عاشق هم هستند، مراسم عروسیشان در هر جایی می تواند برگزار شود؛ در کنار ساحل و خارج از کشور؛ در یک بالن بزرگ یا حتی زیر آب. اما بیشتر افراد برای برگزاری این مراسم بیادماندنی ایده های رویایی دارند. مسلما جشن عروسی در یک مقصد گردشگری رویایی بنظر...

6 خرداد 1399

توصیه مربی خلاق نمایش های کودک به والدین برای روز های قرنطینه

آناهیتا غنی زاده گفت: شاید هرگز به این اندازه زمان نداشته ایم تا در کنار خانواده و به دور از حاشیه های فراوان زندگی باشیم.

14 اردیبهشت 1399

تولدت مبارک برای ستاره ها؛ از کریس پاین تا آرون پُل

خبرنگاران: طی هفته ای که گذشت بسیاری از ستاره ها زادروزشان را جشن گرفتند: ازکریس پاین 36 ساله بگیرید تا جک بلک که 47 ساله شد در اینجا نگاهی به نکات و حقایق جالب زندگی ستاره هایی که در هفته پیش به جهان آمدند می اندازیم:

25 آذر 1398

هنرمندانی که همراه مردم به پیاده روی اربعین رفتند

جمعی از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون ایران همراه با مردم راهی زیارت کربلا شده و پا در جهت پیاده روی اربعین گذاشته اند.

5 آذر 1398

تالار بولشوی، باشکوه ترین سالن اپرا در روسیه

آشنایی تالار بولشوی در مسکوشهر مسکو گنجینه ای از تاریخ باشکوه روسیه محسوب می شود و می توانید روزها در خیابان های این شهر راه بروید اما هیچ چیز برایتان تکراری نخواهد شد. یکی از جذاب ترین شاخه های هنر، بخش سینما و تأتر و موسیقی است که در هر کشوری سبب به وجود...

14 شهریور 1398

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار با کمبود نیروی انسانی روبرو است

سید حسین جعفری در مصاحبه با خبرنگاران گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار از سال 88 رسماً آغاز به کار کرد و زیر نظر اداره کل ارشاد استان است.

19 اردیبهشت 1398