فرهنگ و هنر

10 شخصیت شجاع برتر انیمیشن های پیکسار

تقریبا همه شخصیت های انیمیشن های پیکسار هرچقدر هم که نقش کوچک و کم اهمیتی داشته باشند، قابل درک هستند و حتی اگر از نظر اخلاقی، انگیزه هایشان را قبول نداشته باشیم باز هم با آن ها ارتباط برقرار می کنیم. این شخصیت ها می توانند باهوش یا احمق، شرافتمند یا بی...

22 اردیبهشت 1401

10 گوشی موبایل محبوب در خبرنگاران (13 آذر 1400)

برخی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه می نمایند. در این مقاله به رسم هر هفته، محبوب ترین گوشی ها میان کاربران فروشگاه اینترنتی خبرنگاران را به شما معرفی خواهیم کرد. انتخاب های این مطلب بسته...

2 اردیبهشت 1401

خورش مرغ آلوی لاهیجان

خبرنگاران : خورش های متنوع و مختص استان های مختلف کشورمان وجود دارد.

2 اردیبهشت 1401

اعطای تسهیلات مسکن به صنعتگران لرستانی

خبرنگاران/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از تخصیص تسهیلات مسکن برای هنرمندان صنایع دستی در استان اطلاع داد.

1 اردیبهشت 1401

قدیمی ترین کتاب فارسی در موزه کتابخانه سلطنتی نیاوران به نمایش عایدی

قدیمی ترین کتاب به زبان فارسی موجود در موزه کتابخانه سلطنتی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، برای 10 روز به نمایش عایدی.

11 اسفند 1400

13 اثر ناملموس ایران در فهرست میراث جهانی

با ثبت چوگان بازی سوار بر اسب همراه با روایتگری و موسیقی و هنر ساختن و نواختن کمانچه در یونسکو، تعداد آثار ناملموس ایران در فهرست میراث جهانی به 13 رسید.

10 اسفند 1400

از آدینه طولانی ترین سریال تلویزیون پخش می گردد

تهران (پانا) - از روز آدینه 3 دی ماه سریال برف بی صدا می بارد از شبکه سه سیما پخش می گردد.

3 اسفند 1400

ایرانیان خارج از کشور برترین مبلغ برای معرفی گردشگری ایران هستند

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: ایرانیان خارج از کشور برترین مبلغ و تریبون برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران و جلوگیری از ایران هراسی هستند.

2 اسفند 1400

ظرفیت های گردشگری اردکان زیر ذره بین 70 سفرنویس کشور

خبرنگاران/یزد مرحله اول داوری جشنواره سفرنگاری اردکان گرام به منظور انتخاب سفرنویسان برای حضور در شهرستان اردکان و تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با انتخاب 50 نفر در سطح ملی و 20 نفر در سطح استانی انجام شد.

1 اسفند 1400

روزشمار: 11 اردیبهشت؛ روز جهانی موسیقی جاز

امروز 30 آوریل روز جهانی موسیقی جاز است که در سال 2011 میلادی به همت سازمان یونسکو به عنوان روز بین المللی جاز و با شعار دیپلماسی به وسیله موسیقی نام گذاری شد.

28 بهمن 1400

تفال به حافظ 21 دی ماه 1400؛ کلاه گوشه به آیین سروری بشکن

فال گرفتن از آثار ادبی، از باور های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می بردند بهره ای از کلام حق دارند رجوع می شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما به جای مانده است.

27 بهمن 1400

پرداخت تسهیلات به 8 طرح در کارگروه رفع موانع تولید گیلان

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری گیلان از برگزاری کمیته کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و تصویب پرداخت تسهیلات به 8 طرح متقاضی خبر داد.

24 بهمن 1400

10 گوشی موبایل محبوب در خبرنگاران (27 آذر 1400)

برخی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه می نمایند. در این مقاله به رسم هر هفته، محبوب ترین گوشی ها میان کاربران فروشگاه اینترنتی خبرنگاران را به شما معرفی خواهیم کرد. انتخاب های این مطلب بسته...

23 بهمن 1400

هتل های مقرون به صرفه مسکو (قسمت اول)

مسکو مرکز کشور زیبا و دیدنی روسیه یکی از شهرهای دیدنی دنیا محسوب می گردد و با داشتن چشم اندازهای بی نظیر توجه بسیاری از سراسر دنیا را به خود جلب می نماید. در این مقاله از خبرنگاران قصد داریم به معرفی اقامتگاه ها و هتل های مقرون به صرفه مسکو بپردازیم؛ با...

15 بهمن 1400

همه چیز درباره سبلان، قله مقدس ایران

سبلان یا ساوالان سومین قله بلند ایران است که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. از پیست اسکی، تا چشمه آب گرم و امکان کوهنوردی. کوه سبلان در گذشته آتشفشان بوده، اما حالا سال هاست که غیرفعال شده است. این کوه هوای خنک و دشت های پرگل و سرسبزی دارد برای همین هم...

5 بهمن 1400

عکس بوسیدن یک زن به وسیله اشکان خطیبی ، واقعا چرا ؟

خبرنگاران : اشکان خطیبی راز طلاق از همسرش را فاش کرد .

19 دی 1400

اسنپدراگون 898 احتمالا 9 آذر معرفی می گردد

کوالکام به تازگی با انتشار یک پوستر در سایت خود اعلام نموده که رویداد Tech Summit از 30 نوامبر تا 2 دسامبر (9 تا 11 آذر) برگزار می گردد. در این پوستر شاهد یک قایق هستیم که با حرکت خود در آب نماد بی نهایت را ترسیم نموده و به غیر از یک شعار مبهم، در این پوستر هیچ اطلاعاتی...

14 دی 1400

یک شاعر دستیار زاکانی شد!

علیرضا زاکانی شهر از تهران در حکمی مرتضی امیری اسفندقه را به عنوان دستیار ویژه در حوزه شهر و ادبیات فارسی منصوب کرد.

10 آذر 1400

سند معماری سامانه نظارت الکترونیک دیوان محاسبات در دست تدوین

با نهایی شدن سند معماری سامانه نظارت الکترونیک، تحول مهمی در مدل حسابرسی دیوان و نظارت بر دستگاه های اجرایی شکل خواهد گرفت.

9 آذر 1400

کتاب قصه های عهد قجر منتشر شد

کتاب قصه های عهد قجر، با موضوع آشنایی با تاریخ ادبیات داستانی ایران برای نوجوانان به قلم سیدعلی کاشفی خوانساری منتشر شد.

7 آذر 1400
تعداد: (169)