موسیقی

13 اثر ناملموس ایران در فهرست میراث جهانی

با ثبت چوگان بازی سوار بر اسب همراه با روایتگری و موسیقی و هنر ساختن و نواختن کمانچه در یونسکو، تعداد آثار ناملموس ایران در فهرست میراث جهانی به 13 رسید.

10 اسفند 1400

روزشمار: 11 اردیبهشت؛ روز جهانی موسیقی جاز

امروز 30 آوریل روز جهانی موسیقی جاز است که در سال 2011 میلادی به همت سازمان یونسکو به عنوان روز بین المللی جاز و با شعار دیپلماسی به وسیله موسیقی نام گذاری شد.

28 بهمن 1400

هتل های مقرون به صرفه مسکو (قسمت اول)

مسکو مرکز کشور زیبا و دیدنی روسیه یکی از شهرهای دیدنی دنیا محسوب می گردد و با داشتن چشم اندازهای بی نظیر توجه بسیاری از سراسر دنیا را به خود جلب می نماید. در این مقاله از خبرنگاران قصد داریم به معرفی اقامتگاه ها و هتل های مقرون به صرفه مسکو بپردازیم؛ با...

15 بهمن 1400

عکس بوسیدن یک زن به وسیله اشکان خطیبی ، واقعا چرا ؟

خبرنگاران : اشکان خطیبی راز طلاق از همسرش را فاش کرد .

19 دی 1400

تمام بازی های اساسینز کرید به ترتیب عصر و سالی که در آن اتفاق می افتند

مجموعه بازی اساسینز کرید از مهم ترین فرنچایز های شرکت یوبی سافت است. این مجموعه از همان شروع انتشار اولین نسخه اش روی ایکس باکس 360 هواداران پر و پا قرصی دارد. داستان قسمت های این مجموعه بازی در دوره های مختلفی از تاریخ جریان دارند و در آن ها شاهد حضور چندین...

10 مهر 1400

رضا توکلی در کانال آذری شبکه سحر

تهران (پانا) - رضا توکلی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در برنامه شما وسحر از کانال آذری شبکه سحر حضور می یابد.

19 مرداد 1400

عینک هوشمند چیست و چگونه کار می کند؟

عینک هوشمند از جمله گجت های نوآورانه ای است که قدمت زیادی ندارد ولی طی چند سال گذشته توانسته سروصدای زیادی ایجاد کند. به زبان ساده، این نوع عینک ها می توانند تکنولوژی موجود در گوشی های هوشمند را به طور مستقیم به چشم و گوش ما بیاورند.

16 مرداد 1400

نامه معاون هنری ارشاد به ستاد کرونا بی جواب مانده است!

ستاد ملی مقابله با کرونا با وجود یک هفته از انتشار نامه درخواست معاون هنری وزیر ارشاد برای قرار دریافت موسیقی در گروه دو مشاغل واکنشی نشان نداده است.

28 خرداد 1400

پیچیده تر از آنچه فکر می کنید

دادگاه متهم امامی از همان ابتدا حاشیه زیاد داشت و حاشیه ها خودشان را درست در آغاز جلسه نهم نشان دادند، یعنی وقتی ورود تلفن همراه به دادگاه ممنوع شد. تلفن ها را تحویل دادیم و وارد دادگاه شدیم. پیش از ما اما قهرمانی و امامی در صندلی مخصوص به خود نشسته بودند...

25 آذر 1399

بهترین هتل های 4 ستاره کیش

امکانات خوب همراه با قیمت مناسب ویژگی های هتل هل های 4 ستاره هستند که هزینه های سفر را بسیار مقرون به صرفه کرده و در عین حال چیزی از کیفیت آن کم نمی کنند. هتل های 4 ستاره کیش نیز با داشتن این خصوصیات مناسب ترین انتخاب برای گردشگرانی هستند که دو گزینه امکانات...

24 مهر 1399

هتل پنج ستاره اورنج کانتی آنتالیا، حس اقامت در آمستردام

هتل اورنج کانتی آنتالیا ویژگی های هلندی زیادی دارد که هربار مهمانانش را غافلگیر می نماید و ما می خواهیم هرچه درباره آن می دانیم را به شما بگوییم.

18 مرداد 1399

بهترین خرید روبیک عکس 2020 کدام است ؟

روبیک تبلیغاتی را میتوان از هدایای تبلیغاتی برشمرد که اغلب در مورد چاپ عکس روبیک تبلیغاتی کاربرد دارد. قیمت روبیک تبلیغاتی عکاسی نسبت به روبیک مربعی و روبیک کارتی متغیر می باشد. روبیک ارزان تبلیغاتی از جنس پلاستیک می باشند که وجه های آن را میتوان بصورت...

13 مرداد 1399

برگزاری آیین جهانی نوروز به تلاش یونسکو در برج میلاد

برگزاری آیین جهانی نوروز به تلاش یونسکوبه همت یونسکو قرار شده است که آیین باستانی نوروز امسال به صورت یک آیین جهانی برگزار گردد. قرار است تا فرآیند برگزاری آیین جهانی نوروز به تلاش یونسکو و با حضور 12 کشور برگزار گردد. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه...

24 خرداد 1399

توصیه مربی خلاق نمایش های کودک به والدین برای روز های قرنطینه

آناهیتا غنی زاده گفت: شاید هرگز به این اندازه زمان نداشته ایم تا در کنار خانواده و به دور از حاشیه های فراوان زندگی باشیم.

14 اردیبهشت 1399

پایکوبی محلی خراسان جنوبی؛ آمیزه ای از فرهنگ و حماسه

خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: پایکوبی محلی خراسان جنوبی آمیزه ای از حرکات ریتمیک و نوعی حرکات رزمی و نمایشی است.

28 فروردین 1399

بلژیک ؛ جاذبه دیدنی تومارولند

گردشگران از نقاط مختلف دنیا، حتی اگر هواداران پر و با قرص موسیقی هم نباشند، به بلژیک می آیند برای سفری خاطره انگیز، پر از فیلم و عکس که برایشان فراموش نشدنی است.

3 فروردین 1399

فستیوال یخ هاربین 2019 (

فستیوال یخ هاربین 2019 ، بیش از 600 هزار مترمربع است و از 110 هزار متر مکعب یخ و 120 هزار متر مکعب برف ساخته شده و میلیون ها نفر بازدیدکننده دارد.

5 اسفند 1398

تاثیر عجیب موسیقی غمگین روی روان ، موسیقی غمگین گوش کنیم یا نه؟

اخیرا تحقیقی انجام شده که نشان می دهد چرا موسیقی غمگین روزبه روز محبوب تر می شود و اصلا چرا مردم به موسیقی غمگین گوش می دهند. در مغز و بدن ما هنگام شنیدن این نوع موسیقی چه اتفاقی می افتد؟

25 بهمن 1398

چرا احساس غم و اندوه طبیعی و حتی مفید است؟

همه ما همانطور که می توانیم خوشحالی، عصبانیت، غرور یا احساسات دیگر را تجربه می کنیم، ممکن است گاهی غمگین شویم و احساس غم و اندوه را تجربه کنیم. به زبان دیگر ما احساسات مختلفی داریم و این احساسات همواره در حال تغییر هستند. گاهی حس می کنیم شاد هستیم، مثل...

27 دی 1398

تولدت مبارک برای ستاره ها؛ از کریس پاین تا آرون پُل

خبرنگاران: طی هفته ای که گذشت بسیاری از ستاره ها زادروزشان را جشن گرفتند: ازکریس پاین 36 ساله بگیرید تا جک بلک که 47 ساله شد در اینجا نگاهی به نکات و حقایق جالب زندگی ستاره هایی که در هفته پیش به جهان آمدند می اندازیم:

25 آذر 1398
تعداد: (23)