فستیوال یخ هاربین 2019 (

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، فستیوال یخ هاربین 2019 ، بیش از 600 هزار مترمربع است و از 110 هزار متر مکعب یخ و 120 هزار متر مکعب برف ساخته شده و میلیون ها نفر بازدیدکننده دارد.

فستیوال یخ هاربین 2019 (

فستیوال یخ هاربین 2019 ، یکی از پربازدیدترین دیدنی های دنیا به شمار می رود.

شهر هاربین در شمال شرقی چین قرار گرفته و در زمستان آب و هوایی به شدت سرد دارد. این شهر مرکز استان Heilongjiang و بزرگ ترین شهر در منطقه شمال شرقی چین محسوب می گردد.

فستیوال یخ هاربین 2019 ، بیش از 600 هزار مترمربع دارد و از 110 هزار مترمکعب یخ و 120 هزار مترمکعب برف ساخته شده است.

میانگین دمای تابستان در این منطقه 21.2 درجه و در زمستان به منفی 16درجه سانتی گراد می رسد. البته این منطقه دمای منفی 35 درجه را هم بارها به خود دیده است.

به دلیل آب و هوای سرد و زمستانی، هاربین به شهر یخی شهرت پیدا نموده است. از میان برنامه های تفریحی و توریستی فراوان این شهر، فستیوال برف و یخ شهرت بیشتری دارد.

این شهر یخی پر از هنرهای یخی و برفی با مجسمه های هنری و بدیع است. این فستیوال مجموعه ای از ساخته های قالبی با یخ و برف و همراه با نورپردازی و موسیقی های جذاب است و سرشار از معماری بناهای یخی و گل ها و مجسمه ها.

فستیوال یخ و برف هاربین به جز نمایش آثار هنری، به یک رویداد فرهنگی بین المللی سالانه تبدیل شده است.

سی و پنجمین فستیوال بین المللی برف و یخ هاربین 2019در استان هیلونگ جیانگ در شمال چین در تاریخ پنجم ژانویه سال 2019 آغاز و تا انتها ماه فوریه ادامه خواهد داشت. مراسم افتتاحیه فستیوال در مرکز نمایشگاه بین المللی هاربین و ورزشگاه شهر برگزار می گردد.

فستیوال برف و یخ هاربین یکی از بزرگ ترین جاذبه های توریستی در چین است و هر سال توریست های زیادی را به خود جذب می نماید.

برای دیدن مطالب تازه و گوناگون از صفحه خبروگزارش وبلاگ عینکی باهوش دیدن کنید.

منبع: پیام دلتا

به "فستیوال یخ هاربین 2019 (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فستیوال یخ هاربین 2019 ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید