اظهارات پزشک پرسپولیس درباره شرایط بازیکنان برای سفربه مسجد سلیمان

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین شرایط بازیکنان تیم و نکات بهداشتی سفر سرخ پوشان به مسجد سلیمان مطالبی را بیان کرد.

اظهارات پزشک پرسپولیس درباره شرایط بازیکنان برای سفربه مسجد سلیمان

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ عینکی باهوش، علیرضا حقیقت درباره آخرین شرایط جسمانی بازیکنان این تیم پیش از ملاقات هفته سوم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: تمام بازیکنان پرسپولیس در صحت و سلامت به اهواز سفر می نمایند.

وی در خصوص امور پزشکی تیم و سلامت بازیکنان گفت: به دلیل شیوع و افزایش روز افزون بیماری کرونا، علائم حیاتی و شرایط تک تک بازیکنان به طور روزانه مورد آنالیز قرار می گیرد و خوشبختانه کلیه اعضای تیم در صحت و سلامت بسر می برند.

پزشک تیم پرسپولیس در خصوص تست بازیکنان نیز بیان کرد: پیش از بازی با صنعت نفت آبادان از کلیه بازیکنان تست کرونا به عمل آمد و خوشبختانه هیچ موردی پیش نیامد.

حقیقت در خصوص شرایط بشار رسن گفت: بشار رسن پس از تست کرونا که منفی اعلام شد، به جهت مصدومیت جزیی که داشت، زیر نظر کادر پزشکی به درمان پرداخت و از امروز به تمرینات گروهی بازگشت.

وی توضیح داد: خوشبختانه مصدومیت جدی نداریم و کلیه بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند.

پزشک پرسپولیس در سرانجام در خصوص تدابیر بهداشتی برای سفر به اهواز خاطر نشان کرد: تمام تدابیر بهداشتی و پروتکل های آن در این سفر رعایت و انجام خواهد شد و کلیه اتاق ها پیش از اسکان بازیکنان در هتل، ضد عفونی می گردد. ضمن اینکه لوازم ضد عفونی و محافظتی که هر روز در اختیار تیم قرار می گیرد، در این سفر نیز در دسترس اعضای تیم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اظهارات پزشک پرسپولیس درباره شرایط بازیکنان برای سفربه مسجد سلیمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات پزشک پرسپولیس درباره شرایط بازیکنان برای سفربه مسجد سلیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید