اعتماد مردم بزرگ ترین سرمایه خیریه ها است

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، خبرنگاران/زنجان فرماندار شهرستان ابهر گفت: اعتماد مردم بزرگ ترین سرمایه خیریه ها است.

اعتماد مردم بزرگ ترین سرمایه خیریه ها است

وجیه الله نوروزی صبح امروز در بازدید از دفتر انجمن ام.اس ابهر با تاکید بر این که بخشی از مسئولیت های اجتماعی توسط سمن ها انجام می گیرد، افزود: انجمن ام. اس ابهر با تکیه بر جوانان ابهری در این راستا اقدامات مناسبی انجام داده است.

وی با اشاره به این که انجمن ام.اس ابهر مانند فرزندی است که می خواهد روی پای خود بایستد، توضیح داد: مردم ابهر در حوزه فعالیت های اجتماعی و حضور در خیریه ها جزو بهترین ها هستند.

فرماندار شهرستان ابهر با اعلام این که از نزدیک مسائل حوزه های مختلف رصد می گردد، گفت: در کوشش هستیم مشکل تامین داروهای بیماران ام.اس را مرتفع کنیم.

نوروزی با اشاره به لزوم هم گرایی نیروهای دولتی و سمن ها، تاکید نمود: همه خدمات دولتی باید به بهترین نحو در اختیار مردم و به ویژه بیماران قرار گیرد.

این مسئول، اعتماد مردمی را بزرگ ترین سرمایه خیریه ها دانست و افزود: انجمن های خیریه باید حساسیت ویژه ای روی این موضوع داشته باشند.

در ادامه این نشست، رئیس هیئت مدیره انجمن ام.اس ابهر با اشاره به عملکرد این انجمن در سه حوزه درمان، رفاه و معیشت، گفت: تامین دارو از سایر شهرستان ها، تامین پوشاک بزرگسال، معرفی به مراکز درمانی و تشخیصی مانند MRI، دندانپزشکی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، معرفی برای رشته های ورزشی یوگا و استخر، استفاده رایگان از وکلای خیر، تامین یاری هزینه دارویی تا سقف 2 میلیون ریال و توزیع سبد غذایی، از جمله خدمات ارائه شده در این انجمن است.

مدیرعامل انجمن ام. اس ابهر نیز با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های دولتی، گفت: بسته حمایتی ویژه وزارت بهداشت برای بیماران ام.اس به دلیل عدم اطلاع رسانی، آن گونه که باید ارائه نمی گردد.

سیدعلی اکبر حبیبی خواهان ارائه مطلوب این بسته در شهرستان ابهر شد و افزود: بخش قابل ملاحظه ای از نیازهای بیماران با ارائه این بسته مرتفع خواهد شد.

وی گفت: در بسته حمایتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بیماران ام. اس که همه مراکز درمانی دولتی موظف به ارائه رایگان آن هستند، خدماتی مانند تزریق، فیزیوتراپی، دندان پزشکی، MRI و ... دیده می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعتماد مردم بزرگ ترین سرمایه خیریه ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتماد مردم بزرگ ترین سرمایه خیریه ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید