سرگرمی و آرامشی بی نظیر در زیباترین نقاط دنیا

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، لذت بودن در زیباترین نقاط دنیا

زمانی که به گشت و گذار در یک منطقه زیبا مشغول می شوید، با خود به این نتیجه می رسید که گویا خدا با حوصله تمام به خلق این نقطه از دنیا هستی دست زده است و همه چیز را با هماهنگی عجیب و خیره کننده ای در کنار هم قرار داده است. یکی از این خلقت های طبیعی، جزایر زیبای توریستی در دنیا است. برای اینکه زیبایی های بیشتری از این منطقه ها خدادای بشناسید، خواندن این مطلب را از دست ندهید. با خبرنگاران همراه باشید.

سرگرمی و آرامشی بی نظیر در زیباترین نقاط دنیا

حس تنهایی همراه با هنرهای ماقبل تاریخ، لوانتزو، ایتالیا

جزایر اگادی که در شمال غربی سیسیل واقع شده اند، کمتر از جزایر آیپولین شناخته شده اند و هنوز محل زندگی ماهیگیران سنتی این منطقه هستند. لوانتزو که با هیدروفویل (قایق اسکی) 10 دقیقه تا فاویگنانا فاصله دارد، برای کسانی که در پی آرامش و سکوت بوده و می خواهند خودشان را در میان طبیعت وحشی و خوش بوی اینجا رها نمایند، ایده ال است. در اینجا تنها یک روستا وجود دارد که همان روستای مجذوب کننده کالا دوگانا می باشد. بعلاوه سواحل سنگی با آب فوق العاده زلال و شفاف، از جمله دیدنی های دیگر این منطقه به شمار می رود. یکی دیگر از جاذبه های این جزیره، غار لا گروتا دل گنووز است که در سال 1949 کشف شد که دارای سنگ نبشته هایی با قدمت 12000 سال می باشد. این غار با پای پیاده، و اتوموبیل قابل دسترسی است.

پورکرولس فرانسه

چسبیده به ساحل پراونس، جزیره پورکرولس واقع شده که مناسب برای افرادی است که قصد گردشگری و پیاده روی دارند. در این منطقه، استفاده از خودرو ممنوع است، ولی به وسیله گذرگاه های پرشیب جنوبی آن که از کنار چشمه های آب گرم دنج و دورافتاده عبور مینمایند، می توان به جاهای مختلف آن سفر کرد. قایق های تفریحی مختلفی از ایرس (با صرف 19 یورو برای برگشت، و طول مدت سفر 15 دقیقه) و تولون به این جزیره گردش می نمایند.

گردش یک روزه در فورمنترا، اسپانیا

در ایبیزا سوار قایق تفریحی شده و به سمت این جزیره صاف و یکنواخت حرکت کنید. این سفر حدود 1 ساعت به طول می انجامد و البته شرکت های مختلفی، قایق های تفریحی برای آن ارائه می دهند (برای مثال، می توانید از آکواباس بهره ببرید که هزینه رفت و برگشت آن 19 یورو است). هنگام ورود به بندر، می توانید، دوچرخه کرایه نموده و یا با ارائه گواهی نامه خود، از موتورگازی استفاده نمایید. سپس در نواحی صاف پوشیده از نمک حرکت نموده و برای صرف ناهار به تیبورون که دقیقا روی ساحل قرار گرفته است، بروید. سری به آب های زلال آنجا بزنید و به صورت رایگان، از سرویس fish-pedicure بهره مند شوید. در این حالت، ماهی های کوچک موجود در آب، سلول های مرده پوست شما را جدا می نمایند و باعث شادابی و طراوت پوست شما می شوند. پس از این، می توانید اندکی روی ساحل استراحت نموده و سپس دوباره سوار دوچرخه شده و جهت یک مایلی که آمده اید را به سوی قایق تفریحی بازگردید. قایق در حوالی عصر به سمت ایبیزا حرکت می نماید که به این معنی است که می توانید در طول جهت بازگشت، از چشم انداز زیبای غروب هم لذت ببرید. برای یک گردش یک روزه، این فوق العاده است.

منبع: الی گشت

به "سرگرمی و آرامشی بی نظیر در زیباترین نقاط دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگرمی و آرامشی بی نظیر در زیباترین نقاط دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید